0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль інформаційно-комунікаційних технологій в організації туристичного бізнесу (ID:850951)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 50
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ДІМ ПОДОРОЖЕЙ» 2.1. Загальна характеристика підприємства 15 2.2. Оцінка наявності та використання інформаційних технологій на підприємстві 18 2.3. Проблеми та негативні сторони інформаційно-комунікаційних технологій на підприємстві 22 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ІНТЕНСИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ДІМ ПОДОРОЖЕЙ» 3.1. Новітні інформаційно-комунікаційні технології та перспективи їхнього використання в діяльності туристичного підприємства 26 3.2. Долання перешкод у процесі застосування передових інформаційно-комунікаційних технологій в індустрії туризму 34 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ 47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Завдяки зростанню попиту на туристичні послуги, збільшується й чисельність підприємств, що оперують на цьому ринку. Жорстка конкуренція зумовлює їх шукати нові конкурентні переваги для підвищення іміджу та залучення більшої кількості споживачів. Однією з таких переваг є розроблення та впровадження в діяльність інформаційних інноваційних технологій як інструменту розвитку підприємств туристичного бізнесу. Процеси глобалізації та диференціації споживчого попиту сприяють зростанню ролі дистрибуції в аспекті підвищення якості послуг. Активний розвиток IT-технологій, інтеграція в різні галузі, ефективне використання в менеджменті численних профілів і напрямів бізнес-діяльності не обійшло стороною і сферу гостинності. Висока конкуренція серед учасників ринку активізує їх на пошук максимально ефективних методів. Необхідність інновацій у системі дистрибуції підприємств сфери гостинності сьогодні обумовлена змінами ринку, якім сприяє поява нових можливостей із задоволення потреб споживачів послуг готельного господарства. Аналіз останніх досліджень та публікації показав, що темі впровадження інформаційних систем та технологій в діяльність підприємств туристичної сфери присвячені роботи різних авторів, серед яких варто зазначити: М. Плахотнікова 32, Ю. Вертакова 32, М. Грабар 10, Л. Матвійчук 27, М. Лепкий 27, Є. Козловський 17, О. Зайцева 13, М. Скопень 33, М.Кравчук 20, Ю Дмитришин 11, А. Татаринцева 36, В. Гаврилов 6, Р. Кожухівська 16, В. Непочатенко 16, Барвінок М. 3, Г. Білогурова 4, О. Артеменко1 , В. Пасічник 1, В. В. Єгорова 1 та інших. Не дивлячись на значну кількість праць даної сфери дослідження його питання залишається відкритим та потребує подальшого розвитку. Мета роботи  узагальнення та систематизація теоретичних положень щодо формування та розвитку франчайзингових мереж туристичних підприємств, оцінка сучасного стану та окреслення перспективних моделей франчайзингу в туристичному бізнесі України. Об’єкт дослідження  інформаційно-комунікаційні технології у туристичному бізнесі. Предмет дослідження  сукупність теоретико-методологічних положень та практичних засад щодо інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку туристичного бізнесу. Завдання дослідження:  розглянути теоретичні засади теоретичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в туристичному бізнесі  зробити загальну характеристику підприємства «Дім подорожей»;  зробити оцінку наявності та використання інформаційних технологій на підприємстві;  дослідити проблеми та негативні сторони інформаційно-комунікаційних технологій на підприємстві;  надати шляхи вдосконалення або впровадження новітніх інформаційних технологій у діяльність туристичного підприємства;  дослідити ефективність запропонованих методів. Методологія дослідження. В процесі дослідження було використано низку загальнонаукових і спеціальних методів, а саме: метод узагальнення та систематизації для визначення ключових ознак окремих дефініцій досліджуваної тематики; статистичного та порівняльного аналізу для обробки даних статистичних даних, окреслення тенденцій розвитку інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах туристичного бізнесу та визначення їх впливу на конкурентоспроможність підприємств; графічного для унаочнення основних результатів досліджень та ін. Науковою новизною роботи є дослідження інформаційних технологій на підприємстві, їх проблемні моменти та розробка шляхів покращення через розробку сайту компанії. Інформаційним базисом дослідження є законодавчі та нормативно-правові акти України, що регулюють туристичну діяльність, наукові праці вітчизняних і закордонних дослідників, що присвячені вивченню особливостей, створенню та функціонування інформаційно-комунікаційних технологій підприємств туристичного бізнесу в Україні та світі, офіційні дані Державної служби статистики України, інтернет-сайти туроператорів, а також результати особистих досліджень. Особистий внесок здобувача. Випускна кваліфікаційна робота є самостійною науковою працею, виконаною під керівництвом наукового керівника, матеріал використаний у роботі був здобутий особисто автором. Практичне значення. Результати дослідження можуть бути використані туристичними агенціями при прийнятті рішення щодо запровадження та удосконалення інформаційно-комунікаційних технологій.