0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка інноваційного проекту в асортиментній політиці туристичного підприємства TPG (ID:850962)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 48
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ В АСОРТИМЕНТНІЙ ПОЛІТИЦІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Зміст та значення нових турпродуктів в асортиментній політиці туристичного підприємства 5 1.2. Обґрунтування проекту впровадження нової туристичної послуги (екологічний апітуризм), її актуальність, соціально-економічне значення 9 РОЗДІЛ 2. ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПЛАН ПРОЕКТУ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО АПІТУРИЗМУ НА ПІДПРИЄМСТВІ «TPG» 13 2.1. Життєвий цикл проекту 13 2.2. Опис зацікавлених осіб проекту та факторів зовнішнього оточення 14 2.3. Розробка організаційної структури (OBS) проекту 19 2.4. WBS-структура проекту 21 2.5. Матриця відповідальності 23 2.6. Ресурси проекту 25 2.7. Календарний план проекту 28 2.8. Розрахунок вартості робіт проекту (бюджетування) 29 РОЗДІЛ 3. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО АПІТУРИЗМУ НА ПІДПРИЄМСТВІ «TPG». 32 3.1. Створення проектної команди 32 3.2. Управління ризиками проекту 36 3.3. Оцінка ефективності проекту 40 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Вплив інноваційних процесів на життєдіяльність сучасних туристичних підприємств є колосальною, тому визначає місце останніх в економічній системі всіх рівнів, і виступає рушійною силою їх розвитку і забезпечує конкурентоспроможність будь-якого суб'єкта економічної діяльності. Слід зазначити важливий факт, що саме інноваційна складова відрізняє підприємництво від інших економічних форм діяльності (міжнародний бізнес, торгівля, бартер тощо). Тому, задля уникнення невідповідності сучасним стандартам комерційної діяльності, слід «іннофікувати» не тільки туристичні продукти та їх якість, але і систему менеджменту і маркетингу, які забезпечують успіх просування туристичної послуги на ринки і утримання їх конкурентних позицій. За таких умов інноваційний проект повинен забезпечити ефективне вирішення конкретної науково-технічної задачі, вираженої в показниках, і призводить до інновації. Значно сприяти формуванню інноваційної свідомості, або мислення, шляхом установлення гармонії між людиною й природою може й повинен розвиток екологічного туризму, як вид збалансованого (сталого) природокористування на природно-заповідних територіях. Дослідження у сфері менеджменту екологічного туризму багато в чому носять інноваційний характер. Це стосується: унікальної ролі екологічного туризму в урбокомпенсаційній рекреації та управлінні урбанізаційними процесами; інтегруючого та дидактичного значення екологічного туризму, що виводить його на надвидовші системний рівень особливого напрямку в туризмі, як школи спілкування з природним середовищем; проблем становлення та перспектив розвитку, особливостей управління, завдань і функцій менеджменту екологічного туризму; вимог до менеджера екологічного туризму і специфіки його діяльності в цій сфері. Аналіз останніх досліджень. Цій галузі знань присвячено значну кількість робіт вчених України, таких як Гетьман В.І., Гловацька В.В.Забуранна Л.К. Горішевський П.В. та ін. Незважаючи на те, що в останні роки зазначена тематика висвітлена в теоретичних і практичних дослідженнях, присвячених питанням розробки інноваційних проектів екологічного туризму в Україні, але на сьогодні проблематика даної теми розглянута недостатньо. Метою курсової роботи є дослідження теоретичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо впровадження інноваційного проекту в асортиментній політиці туристичного підприємства. Поставлена мета зумовлює необхідність вирішення наступних завдань: вивчити зміст та значення нових турпродуктів в діяльності підприємств туризму; обгрунтувати проект впровадження нової туристичної послуги; розробити інвестиційний план проекту впровадження екологічного апітуризму на підприємстві; обґрунтувати засоби реалізації проетку впровадження екологічного апітуризму на підприємстві. Об’єктом дослідження є процес розробки інноваційного проекту в асортиментній політиці туристичного підприємства «TPG». Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти розробки інноваційного проекту в асортиментній політиці туристичного підприємства «TPG». Методи дослідження. Теоретичну і методологічну основу дослідження становить системний підхід до вивчення управлінських процесів, наукові та методичні розробки щодо питань розвитку інноваційних проектів в екологічному туризмі. Практичне значення роботи полягає в тому, що основні результати досліджень, можуть бути використані в діяльності туристичних підприємств, як альтернативний напрям розвитку бізнесу на екологічних засадах. Наукова новизна роботи полягає в тому, що сформовано інноваційний проект розвитку апітуризму на базі реально діючого туристичного підприємства.