0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив іміджу країни на розвиток туризму (ID:850973)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 74
Рік виконання: 2023
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Зміст ВСТУП……………………………………………………………………………..2 РОЗДІЛ І. ЗНАЧЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРАЇНИ 1.1.Особливості формування іміджу території…………………………………..5 1.2.Вплив іміджу країни на індустрію туризму…………………………………..9 1.3.Основні поняття теорії іміджу та засоби формування іміджу території ………………………………….................................................................................14 РОЗДІЛ II. СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ 2.1 Аналіз статистичних данних динаміки розвитку туризму в Україні ….........16 2.2 Міжнародні рекламні кампанії України як туристичного центру……….......21 2.3 Розвиток туризму як фактор формування іміджу території………............... 23 2.4 Проблеми та перспективи розвитку іміджу України на туристичній арені…………………………………………………………………………….........25 РОЗДІЛ III. АСПЕКТИ ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДИНГУ УКРАЇНИ 3.1. Брендинг у сфері туризму …………………………………………….....…... 32 3.2 Методики, які використовуються для аналізу та рейтингування брендів країн………........33 3.3 Рекомендації щодо розвитку іміджу України як туристичної дестинації……46 ВИСНОВКИ………………………………………………………………...….........56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………..........66
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. Сьогодні багато країн займаються цілеспрямованим формуванням позитивного іміджу, розуміючи, що він є найважливішим інструментом захисту їхніх національних інтересів, залучення інвестицій, розширення туристичного бізнесу. Розвиток сфери туризму визнано урядом України одним із пріоритетних напрямів розвитку економіки країни. При цьому недостатні темпи розвитку туризму пов'язані переважно з відсутністю цілеспрямованої стратегії формування та просування позитивного образу країни. Імідж країни завжди був одним із пріоритетних напрямів комунікативної політики будь-якої держави і в наші дні завдання створення позитивного іміджу України має особливу актуальність. Об’єктом дослідження є імідж країни, як певній нематеріальний актив, що має конкретну вартість, що впливає на велику кількість суміжних сфер діяльності, та здатен значно підвищити показники конкурентоспроможності держави на світовому туристичному ринку. Предметом дослідження є теоретичне обґрунтування та систематизація іміджеформуючих чинників на основі маркетингового підходу. Метою написання роботи є дослідження іміджу країни, у тому числі туристичного та визначення проблем його формування. Основним завданням дослідження є виявлення групи чинників, що впливають на туристичний імідж країни. Імідж в перекладі з англійської мови (image) – це зображення, образ. Останнє десятиліття поняття «імідж» активно використовується в туристичній сфері, а саме в маркетингу території. В сучасній інформаційній ері імідж має вже не абстрактне значення, а конкретне втілення та економічний зміст. Імідж країни – це певній нематеріальний актив, що має конкретну вартість, це економічне поняття, що впливає на велику кількість суміжних сфер діяльності, та здатне значно підвищити показники конкурентоспроможності регіону на світовому туристичному ринку. Імідж держави є сукупним показником, складною комплексною категорією, яка важко піддається кількісній та якісній оцінці. Кожна країна має свій власний імідж, який є результатом його досягнень в соціальній, культурній, політичній, економічній, демографічній, освітній, історичній та інших сферах діяльності. Згідно з визначенням Всесвітньої туристичної організації, імідж території – це сукупність емоційних та раціональних уявлень, що витікають з зіставлення всіх ознак території, власного досвіду та чуток, які впливають на створення певного образу. Це визначення є базовим в наукових працях багатьох вчених. Воно враховує комплексний характер дефініції «імідж території», але акцентує увагу на об’єкті (території), не беручи до уваги маркетингову складову іміджмейкінгу. Отже, акцентуючи увагу саме на маркетинговій складовій такої категорії як «імідж країни», під цим терміном в даній роботі ми розуміємо комплексну думку цільової аудиторії про державу, що склалась стихійно або під впливом спеціально вжитих маркетингових заходів. На даний час проблема формування іміджу та розвитку туризму входить до кола інтересів багатьох українських та зарубіжних учених. Дослідженню теорії формування міжнародного іміджу країн присвячені праці Аакера Д., Анхольта С., Болдінга К., Брауна Л., Котлера Ф., Мейкенза Дж., Окландера М., Оллінса В., Панкрухіна А., Почепцова, Романова А., Рожкова І., Саллівана А., Старостіної А., Циганкової Т. та ін. Однак їхні праці присвячені теоретичному обґрунтуванню необхідності створення та підтримки іміджу держав з метою поширення інформації про привабливість, престиж країни тощо. На даний момент відсутній єдиний теоретичний підхід до трактування економічної природи як загального, так і туристичного іміджу країни. Методологічну основу даного дослідження складають роботи географів, економіко-географів, науковців – експертів з регіонального маркетингу та менеджменту туризму. Зокрема, проблемам регіональної туристичної політики присвячується роботи В.К. Євдокименка. Формування та функціонування ринку туристичних послуг докладно викладено в працях О.О. Любіцевої. Дослідження потенціалу туристично-рекреаційних ресурсів України презентуються у численних публікаціях О.О. Бейдика. Багато авторів досліджують окремі туристичні регіони (області) України: М.М. Блага, М.Д Долішній, О.П. Дудкіна, В.І. Гетьман, В.І. Мацола, О.А. Марченко, С.П. Кузик, В.С. Грицевич, М.М. Поколодна та ін.. Теоретичні та практичні аспекти менеджменту та маркетингу викладені в роботах І.Т. Балабанова, М.М. Жукової, Н.І. Кабушкіна, В.А. Квартальнова, О.Д. Чудновського, Дж. Боуена, Дж. Мейкенза та ін. В роботах цих авторів значна увага приділяється структурі туристичного продукту, показані технології маркетингової діяльності туристських підприємств, вказано на структуру обліку затрат у сфері туризму, показано роль туризму в теорії торгового виробництва та грошей.