Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. Туристична галузь є однією з найприбутковіших та найперспективніших у розрізі економіки сучасного світу. Успішність туристичної сфери на території певної країни безпосередньо залежить від міри реалізації її туристичного потенціалу, оскільки туристичний потенціал є базовим фактором формування та розвитку туристичної діяльності держави.
Окрім того, туристичний потенціал може відігравати важливу роль одного з чинників консолідації суспільства. Для країни формування туристичного потенціалу є одним із ключових питань державного управління щодо забезпечення сприятливих умов для національного розвитку на державному, регіональному та місцевому рівнях, згідно зі стратегічними напрямами розвитку внутрішнього туризму.
Мета дослідження полягає в аналізі досвіду Німеччини в розвитку туристичного потенціалу.
Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання:
- описати поняття та сутність туристичного потенціалу;
- розглянути оцінку туристичного потенціалу;
- проаналізувати туристичній ринок Німеччини;
- визначити особливості розвитку туристичного потенціалу Німеччини;
- розглянути напрямки розвитку туристичного потенціалу Німеччини.
Об’єкт роботи – туристичний потенціал.
Предмет роботи - теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації аналізу досвіду Німеччини в розвитку туристичного потенціалу.
В процесі роботи була використана низка сучасних загальноекономічних та спеціальних методів дослідження. Зокрема, структурнo-лoгічний та порівняльний аналіз, причинно-наслідкових зв’язків, статистичний метод, синтез, порівняння, логічної аргументації, графоаналітичний метод, графічний, узагальнення та конкретизації.
Інформаційною основою курсової роботи стали наукові праці вітчизняних вчених, нормативно-правові акти державних органів України.
Структура курсової роботи: вступ, 3 розділи, висновки, список використаних джерел.
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ТУРИСТИЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ
1.1 Поняття та сутність туристичного потенціалу
У вітчизняній туристської науці і практиці одним з найбільш використовуваних понять є туристично-рекреаційний (туристичний, рекреаційний) потенціал і ресурси, проте проблематика визначення їх сутності та структури до сьогодні є актуальною.
Розглянемо, що собою представляє поняття «потенціал» (від лат. Potential - міць, сила) – слово виникло у фізиці, і в сучасній літературі набуло смислових значеннь, таких як потужность, можливості, сукупнось засобів, здібностей, резервів, джерел, запасів, ресурсів і т. п., які в будь-яких цілях можуть бути використані [2].
Для потенціалу характерні деякі прояви, які в сукупності його сутність і висловлюють:
- потенціал визначає минуле з точки зору відображення сукупності накопичених властивостей, обумовлюють здатність до будь-якої діяльності і досягнення будь-яких цілей (потенціал приймає значення «ресурс»);
- потенціал відображає даний з точки зору практичного застосування і використання наявних здібностей (потенціал має значенням «резерв»);
- потенціал розвитку (майбутнє), в процесі якого сформуються нові здібності (потенціал має значення «можливості»).
Таким чином, можна дати наступне визначення туристського потенціалу - це просторово тимчасове поєднання природних, громадських і природно-суспільних ресурсів, резервів і можливостей для організації та здійснення туристської діяльності [8].