0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (ID:876090)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 43
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи дослідження міжнародної конкурентної стратегії підприємства 1.1. Сутність та особливості створення міжнародних конкурентних переваг підприємства 1.2. Сутність, види та етапи формування міжнародної конкурентної стратегії підприємства Розділ 2. Аналіз міжнародних конкурентних переваг підприємства (на прикладі ТОВ "Омега") 2.1. Аналіз господарської та зовнішньоекономічної діяльності підприємства 2.2. Оцінка міжнародної конкурентоспроможності підприємства Розділ 3. Формування міжнародної конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ "Омега") 3.1. Дослідження перспективних зовнішніх ринків в контексті формування міжнародної конкурентної стратегії підприємства 3.2. Шляхи підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Зі стрімким розвитком світової економіки, а також економіки в межах кожної країни, досить активно зростає кількість різних видів господарських одиниць, зокрема підприємств. Це впливає не тільки на благополуччя всередині держави, а й міжнародні відносини, в першу чергу, економічні. Кожне підприємство має на меті отримання прибутку та задоволення потреб населення. Тому для максимального виконання цих завдань кожна бізнес-одиниця прагне бути найкращою в тому середовищі, де вона розгортає свою діяльність. В цих умовах підприємства стикаються з таким поняттям, як конкуренція. В певній галузі може існувати багато суб’єктів господарювання, які виконують одну й ту саму функцію, але мати якусь перевагу означає бути попереду конкурентів. Саме цей фактор визначає зміст конкуренції. Існування підприємства в конкурентоспроможному середовищі задає темп його розвитку та змушує постійно вдосконалюватись. В першу чергу, це пов’язано зі створенням та впровадженням новітніх технологій в контексті прискорення науково-технологічного прогресу. У зв’язку з цим, виникає необхідність підтримувати рівень використання інноваційних технологій в процесі діяльності підприємства. Саме це у теперішній час є одним з головних чинників, що визначають конкурентоспроможність. Але разом з цим існує ще безліч факторів, що безпосередньо впливають на місце та рейтинг підприємства у своїй галузі. Те ж саме відноситься і до міжнародної конкурентоспроможності. Різниця полягає лише у масштабах ринку та наявності міжнародних стандартів. Дана тема напряму пов’язана з міжнародним співробітництвом, тому вона є актуальною й буде такою постійно. Питання забезпечення конкурентоспроможності підприємства вивчають як вітчизняні, так й іноземні дослідники, а саме: Азоєв Г.Л., Алтухов П.Л., Должанський І.З., Загорона Т.О., Портер М., Сіваченко І.Ю., Єрмак А.В., Майер Дж., Фатхутдинов Р.А., Шаповалова І.В. Метою даної роботи є вивчення теоретико-методичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Завданнями роботи є узагальнення теоретичних знань щодо досліджуваної теми, дослідження поняття «конкурентоспроможність», зокрема в рамках міжнародних економічних відносин; аналіз впливу конкурентного середовища на функціонування підприємства; визначення методів оцінки конкурентоспроможності підприємства;. Предметом дослідження є процес забезпечення конкурентоспроможності підприємства, а також фактори, що впливають на досягнення максимального рівня міжнародної конкурентоспроможності. Об’єктом дослідження є фактори, які сприяють виникненню суперництва та конкуренції між підприємствами та дозволяють сформувати конкурентні переваги на міжнародному рівні.