0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування ділової інформації для підтримки підприємства туристичної сфери (ID:880)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 68
Рік виконання: 2008
Вартість: 300 грн.
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ДІЛОВА ІНФОРМАЦІЯ ЯК ОБЄКТ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В ТУРИСТИЧНІЇ СФЕРІ 1.1.Сутність ділової інформації та її роль в організації туристичної діяльності 1.2.Методи дослідження та аналізу ділової інформації 1.3.Особливості формування ділової інформації на туристичному підприємстві РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ДІЛОВОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ 2.1.Загальна характеристика туристичного підприємства 2.2.Аналіз внутрішнього середовища туристичного підприємства 2.3.Діагностика ресурсів ділової інформації на туристичному підприємстві РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ДІЛОВОЇ ІНФОРМАЦЇІ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМСТВА ТУРИСТИЧНОІ СФЕРИ 3.1.Характерні недоліки формування та використання ділової інформації на ВАТ ТВФ «Чорне море» 3.2.Напрямки покращення системи формування та використання ділової інформації на туристичному підприємстві ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову