Особливості просування нового туристичного продукту в постконфліктних умовах (два розділи магістерської) (ID:901414)
Зміст
ЗМІСТ
Вступ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НОВОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ТА ЙОГО ПРОСУВАННЯ
1.1. Туристичний продукт, його особливості та цілі
1.2. Етапи створення та особливості просування нового туристичного продукту
1.3. Можливості просування туристичного продукту у постконфліктних умовах
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ ТА ДОСВІДУ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ ІНШИХ КРАЇН СВІТУ В ПОСТКОНФЛІКТНИХ УМОВАХ
2.1. Аналіз сучасного стану туристичної галузі в Україні
2.2. Аналіз стану туристичних об’єктів та пам’яток на території України
2.3. Аналіз досвіду відновлення та просування туристичного продукту в Ізраїлі та Єгипті післявоєнних умовах
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ НОВОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ В УКРАЇНІ В ПОСТКОНФЛІКТНИХ УМОВАХ
ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Після пережитих конфліктів і кризових ситуацій, туризм може стати важливим інструментом для відновлення та розвитку економіки країни. Україна, яка стикається з військовим конфліктом, має великий потенціал для туристичного розвитку, особливо в постконфліктних регіонах. Актуальність теми також виокремлюється наступними аспектами: економічний потенціал; створення робочих місць; культурний та історичний потенціал; сприяння міжнародному співробітництву; привертання іноземних інвесторів; зміна іміджу країни.
Мета та задачі роботи. Метою магістерської роботи є розробка нового туристичного маршруту в умовах післяконфліктного відновлення.
Для досягнення мети визначено та розв'язано такі задачі:
- розглянуто і проаналізовано особливості та виклики, які виникають при просуванні туристичних продуктів в регіонах, де відбувались збройні конфлікти або військові дії;
- проаналізовано, які стратегії використовуються для залучення туристів, як можна забезпечити сталість і розвиток туризму в цих регіонах;
- досліджено різноманітні фактори, що впливають на успішність комерціалізації туристичного продукту, такі як безпека, імідж регіону, рекламна кампанія, стан інфраструктури, роль місцевого населення та інші;
- визначено роль та місце нового туристичного продукту в постконфліктних умовах;
- порівняно підходи до просування туристичних продуктів в різних постконфліктних регіонах з метою зрозуміти ефективні та успішні практики;
- розроблено новий туристичний маршрут;
- запропоновано інструменти та стратегії, які використовуються для ефективного привертання уваги туристів до постконфліктних регіонів;
- обґрунтовано доцільність розвитку туризму в умовах післяконфліктного відновлення.
Об'єктом магістерської роботи є сам процес просування нового туристичного продукту в постконфліктних регіонах, зокрема в Україні. Об'єктом дослідження є не конкретний продукт, а загальний механізм і стратегії, які використовуються для привертання уваги та залучення туристів до територій, що пережили конфліктні ситуації.
Предметом дослідження є розробка нового туристичного маршруту в Україні в умовах післяконфліктного відновлення.
Методи дослідження. В роботі було використано………….
Результати магістерського дослідження можуть бути використані підприємствами туристичної сфери для підвищення ефективності господарської діяльності, вдосконалення...., покращення.... тощо.
Структура, зміст та обсяг магістерської роботи. Магістерська робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Загальний обсяг роботи - …….стор. друкованого тексту, включаючи
….. таблиць, …… рисунків та……. додатків.
Список використаних джерел містить ..……..найменувань.
Інші роботи з даної категорії: