0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УКРАЇНА І САУДІВСЬКА АРАВІЯ КРОС-КУЛЬТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ТУРИЗМУ (ID:939793)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 56
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ ТА ЙОГО РОЛЬ У КРОС-КУЛЬТУРНІЙ КОМУНІКАЦІЇ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ…….6 1.1. Понятійний апарат та теоретико-методичні основи дослідження…..6 1.2. Роль туризму у розвитку крос-культурних відносин в умовах глобалізації……………………………………………………………………….12 РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В САУДІВСЬКІЙ АРАВІЇ ТА УКРАЇНІ………………………………………….19 2.1. Державна політика Саудівської Аравії у сфері туризму……………19 2.2. Аналіз розвитку міжнародного туризму Саудівської Аравії……….24 2.3. Особливості розвитку міжнародного туризму в Україні…………...30 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ САУДІВСЬКОЇ АРАВІЇ В ГАЛУЗІ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ………………………………………………………………………….34 3.1. Особливості крос-культурного менеджменту в галузі туризму королівства Саудівська Аравія………………………………………………….34 3.2. Співробітництво між Україною та Саудівською Аравією у галузі туризму…………………………………………………………………………...40 ВИСНОВКИ……………………………………………………………….48 РЕЗЮМЕ/ RESUME………………………………………………………51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………52
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На сучасному етапі індустрія туризму стрімко розвивається, зростає конкуренція між окремими дестинаціями та туристичними послугами, а ключовою конкурентною перевагою стає задоволеність туриста. Туризм – це завжди зустрічі між різними культурами, під час яких можуть виникати різноманітні непорозуміння та проблеми. Передбачати ці проблеми і пропонувати їх вирішення може допомогти крос-культурна комунікація. Актуальність цієї роботи полягає в тому, що нині в індустрії туризму зростає конкуренція між окремими дестинаціями та туристичними послугами. Ключовою перевагою стає забезпечення позитивних емоцій клієнта в будь-якій точці контакту або, іншими словами, клієнтоорієнтованість. За словами Леоніда Мармера, одним з основних трендів туріндустрії на 2023 рік є персоналізований підхід [Редакція WT, 2023]. Сучасним мандрівникам необхідні пропозиції з урахуванням їхніх індивідуальних уподобань. З цим завданням частково допомагають впоратися: системна бізнес-аналітика і великі дані. Однак не варто забувати, що туризм це, перш за все, взаємодія представників різних культур і, частково, саме культурні особливості визначають індивідуальні вподобання. Усе це перебуває у сфері інтересів крос-культурних відносин, що являє собою сукупність різноманітних форм стосунків і спілкування між індивідами та групами, які належать до різних культур. У даній роботі розглядаються прояви крос-культурної комунікації в туристичній індустрії, її роль як інструменту створення комфортного середовища для туриста. Робота містить у собі як теоретичний розгляд проблеми, так і практичний на прикладі України та Саудівської Аравії. Вивченням питань крос-культурних комунікацій та відносин, типології культур, а також шляхів підвищення ефективності міжкультурної взаємодії займалися такі вчені: И. Айбл-Айбесфельдт, Е. Холл, Г. Хофстед, Ф. Тромпенаарс, Д. Мацумото, А. Кребер, К. Клакхон, К. Гирц та інші. Об'єкт дослідження: крос-культурні відносини в туристичній галузі. Предмет дослідження: крос-культурні особливості туристичного сектору України та Саудівської Аравії. Мета дослідження: виявлення крос-культурних особливостей туристичного сервісу України та Саудівської Аравії. Завдання: 1. Вивчення теоретичних засад крос-культурної комунікації та визначення ролі туризму у крос-культурних відносинах. 2. Порівняння України та Саудівської Аравії у сфері міжнародного туризму. 3. Аналіз поведінкової культури туристів із Саудівської Аравії. 4. Визначення напрямів співробітництва між Україною та Саудівською Аравією у галузі туризму. Новизна цієї роботи полягає у спробі застосування наукових теорій на практиці як рекомендацій для працівників туристичної індустрії. Частіше в Україні питання застосування крос-культурних комунікацій у туризмі розглядалося виключно в аспекті ділового спілкування або розглядалося в контексті ділового туризму. У роботі використано такі методи дослідження: аналіз відповідної літератури та періодичних видань, веб-пошук та аналіз різноманітних наукових статей та оглядів. Крім того, застосовано: методи аналогії, класифікації, аналізу, синтезу, узагальнення, а також порівняння. У роботі використано методи представлення даних математичним способом за допомогою діаграм і графіків. Теоретична значущість роботи полягає у вивченні й узагальненні теоретичних засад крос-культурної комунікації та відносин, а також аналізу можливості їхнього застосування в персоналізації туристичного сервісу України та Саудівської Аравії. Практична значущість роботи полягає в розробленні рекомендацій для персоналізації туристичного сервісу України на прикладі досвіду Саудівської Аравії. Структура роботи включає вступ, основну частину, що складається з трьох розділів, висновок, список використаної літератури та додатки.