Зміст
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ......................................................................
ВСТУП ......................................................................................................................
Розділ 1. Наукові засади дослідження стилістичних властивостей
авторського мовлення та експресивно-стилістичні
функції акцентологічних варіантів слова...............................................................
1.1. Дослідження акцентуаційного розвитку слів різних
морфологічних класів на матеріалі поетичного мовлення.........................
1.2. Аспекти дослідження варіантності слова та їх роль у створенні мовленнєвої експресії художнього тексту...................................................
1.3. Експресивно-стилістичні функції акцентологічних варіантів слова........
Розділ 2. Акцентуаційні особливості іменників в поезіях....................................
2.1. Наголошування іменників чоловічого роду....................................................
2.1.1.Непохідні іменники..........................................................................................
2.1.2.Префіксальні іменники....................................................................................
2.1.3.Префіксально- суфіксальні іменники............................................................
2.1.4.Суфіксальні іменники......................................................................................
2.2. Наголошування іменників жіночого роду.......................................................
2. 2.1. Непохідні іменники........................................................................................
2. 2.2. Префіксальні іменники..................................................................................
2.3. Наголошування іменників середнього роду....................................................
ВИСНОВКИ...............................................................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...........................................................