0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Прислів’я, приказки загадки, скоромовки на уроках мови (ID:1125886)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Українська мова
Сторінок: 54
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ ………………………………………………………….…………….3 Розділ 1. Характеристика народознавчого матеріалу, що використовується на уроках української мови в початковій школі 1.1. Різноманітність жанрів усної народної творчості для дітей ……………………….………………………….5 1.2. Використання відомостей народного календаря ……………..15 Розділ 2. Методика використання народознавчого матеріалу на уроках української мови 2.1. Педагогічні умови ефективного використання народознавчого матеріалу в початковій школі ……………………22 2.2. Методика використання народознавчого матеріалу під час вивчення курсу української мови …………………………………………………………………..24 2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження ……….39 Висновки ……………………………………………………………………42 Список використаних джерел ……………………………………………..44 Додатки …………………………………………………………………......47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність даної проблеми дослідження виявляється у підтвердженому досвіді і доведено наукових досліджень, який свідчить, що українська школа насправді стає національною лише тоді, коли вона ґрунтується на українській етнопедагогіці, має в себе елементи української національної системи впливу на формування особистості та приймає народні чесноти, норми християнської моралі та гармонію у родинно-громадсько-шкільному вихованні як свої орієнтаційні еталони. Правильне функціонування української національної школи залежить від міцної етнопедагогічної бази. Схожу позицію підтримували визнані українські педагоги, такі як О. Духнович, І. Огієнко, Ю. Дзерович, П. Холодний, І. Бажанський, С. Русова, А. Волошин, Г. Ващенко, В. Сухомлинський та інші. Життя молодших школярів має бути зорієнтоване на національні традиції трудового, сімейного, морально-естетичного та духовного виховання. Отже, актуальність проблеми використання матеріалу з народознавства на уроках української мови виникає у зв'язку з переходом початкової школи на нові навчальні програми та недостатньою наявністю народознавчого матеріалу в підручниках. Одночасно, аналіз результатів спостережень на уроках української мови вказує на те, що народознавчий матеріал, як правило, використовується без системної методики його опрацювання та вивчення. Недоліки в застосуванні народознавчого матеріалу в початковій школі і необхідність методичного вдосконалення його використання визначили вибір теми дипломної роботи: "Використання матеріалу з народознавства на уроках української мови в початковій школі". Об'єктом дослідження є процес вивчення курсу української мови. Предметом даного дослідження є процес відбору народознавчого контенту для уроків української мови та методи його практичного впровадження в освітньому процесі. Мета цього дослідження полягає в розгляді теоретичних аспектів стосовно використання народознавчого підходу в початковій школі і у виявленні методичних прийомів для впровадження народознавчого матеріалу на уроках української мови. Гіпотеза, що вивчається в рамках цього дослідження, передбачає, що впровадження народознавчого матеріалу на уроках української мови в початковій школі систематично та спеціально спрямовано допоможе покращити результативність засвоєння природничих та суспільствознавчих знань учнями. Для вирішення поставлених завдань в даному курсовому проекті були визначені такі завдання: Визначити види народознавчого матеріалу, які можна ефективно використовувати на уроках української мови в початковій школі. Провести аналіз сучасного стану досліджень щодо використання народознавчого матеріалу в навчально-виховному процесі. Визначити педагогічні умови, які сприяють ефективному використанню народознавчого матеріалу в початковій школі.