0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фольклорні джерела повісті М.Коцюбинського "Тіні забутих предків" (ID:1128662)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Українська мова
Сторінок: 35
Рік виконання: 2024
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. МИХАЙЛО КОЦЮБИНСЬКИЙ — ПИСЬМЕННИК-ПРОЗАЇК................................................................................................................ 1.1 Інтерпретація творчості Михайла Коцюбинського з різних критичних позицій.................................................................................................... 1.2 Літературно-фольклористична діяльність письменника............................... РОЗДІЛ 2. «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ» ЯК ОРИГІНАЛЬНА ПАМ’ЯТКА ФОЛЬКЛОРУ.............................................................................. 2.1. Передумови написання повісті та філософські погляди автора……………………………………………………………………………….. 2.2 Фольклорна історія народу як джерело «Тіней забутих предків» Коцюбинського……………………………………………………………………. ВИСНОВКИ……………………………………………………….. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………….
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На початку ХХ століття українська література здійснила великий прорив у культурний простір європейського модернізму. Це сталося завдяки таким видатним поетам: Лесі Українці, Ольги Кобилянській та Михайлу Коцюбинському. Хоча твори Михайла Коцюбинського добре відомі українському читачеві, вони не перестають дивувати багатством і витонченістю художнього вираження. Його життя і творчість натхненні постійним пошуком прекрасного — в літературі та мистецтві, природі, людях і повсякденному житті. Він відкрив свій власний континент краси, хоч і великою ціною, присвятивши йому більшу частину свого життя і творчої енергії. Нагородою стало пізнання божественного, абсолютної гармонії. Світ, відкритий і зрозумілий Коцюбинським, був значною мірою грою мрій, вражень, пробуджував поетичну уяву та осяяння творчої думки. Це легко простежити в його біографії та відчути в його численних творах, які треба читати сучасними очима, з естетичними критеріями нових поколінь та інших епох. Не менш уважним він був до кожної людської історії, яку зображував у своїх творах, до кожного персонажа — всіх їх він любив, всі їхні долі проживав по-своєму. Коцюбинського вважають одним із представників імпресіонізму. Саме тому особливості цієї течії неабияк вплинули на створення письменником таких цікавих творів, про один з яких — «Тіні забутих предків» — піде мова нижче. Донедавна лише в діаспорі про нього відкрито говорили як про імпресіоніста (книга О. Черненко «Михайло Коцюбинський — імпресіоніст...»). В Україні письменника трактували як реаліста, блискучого майстра слова, «для якого найважливішим є селянський настрій, породжений новими суспільними процесами, пробудженням класової свідомості простої людини. Відкриття перспектив суспільного оновлення в житті Коцюбинського було могутнім прогресивним кроком у розвитку реалізму, вираженням тісного союзу літератури з ідеями соціалістичного перетворення світу» [4, с. 12], — так визначала академічна історія літератури сутність письменника та особливості його творчого методу. Очевидно, що така характеристика не відображала «найголовнішого» у творчості Коцюбинського і була продиктована не стільки волею автора цих рядків, скільки тиском суспільних умов: поза соціалістичним реалізмом усе інше вважалося концептуально немислимим, ворожим соціалістичній культурі, а отже, художньо слабким, а то й художньо бідним. У 1930—1930-х роках найвизначніші літературознавці вважали інакше. Наприклад, академік С. Єфремов, глибокий знавець і дослідник творчості Коцюбинського, видавець і редактор багатьох його видань, писав: «Про його (Коцюбинського) зрілість у повному творчому розумінні можна говорити тоді, коли він почав писати в імпресіоністичному стилі» [3, с. 17]. Филипович також зазначав, що Коцюбинський, як «глибокий психолог і знавець людської душі та її найпотаємніших порухів», був «імпресіоністом, якого найбільше цікавлять враження, вироблені ... подіями внутрішнього досвіду, а також контурами, кольорами та мелодіями навколишнього світу» [7, с. 6]. Думки цих представників «розстріляного відродження» сьогодні поділяють деякі сучасні дослідники. Письменник почав писати в імпресіоністичному стилі не одразу, а в 90-х роках, пройшовши складний шлях стилістичних пошуків. Перші його твори були написані під впливом етнографічного реалізму І. Нечуя-Левицького, а згодом — психологічного реалізму Панаса Мирного. Від батьків Коцюбинський успадкував їхній художній досвід у зображенні життєвих ситуацій, картин і характерів, а також уміння виокремлювати характерні деталі.