0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Редагування навчальної літератури (ID:181007)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Українська мова
Сторінок: 27
Рік виконання: 2013
Вартість: 55
Купити цю роботу
Зміст
Розділ І. Специфіка навчальної літератури за цільовим призначенням і характером інформації 1.1 Загальна типологічна характеристика навчальних видань 1.2 Значення та структура навчальної літератури 1.3 Цільове призначення та читацька адреса навчальних видань 1.4 Види навчальних видань за цільовим призначенням і характером інформації 1.5 Специфіка роботи редактора над навчальним виданням Розділ ІІ. Редакторський аналіз підручника з української мови 2.1 Текстові компоненти підручника 2.2 Позатекстові компоненти підручника Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
З появою нових засобів інформації (радіо, телебачення й т.д.) книга до деякої міри втратила колишню провідну роль у розвитку культури, духовності людини. Але поступово вона знову стала якщо не повністю, але хоча б частково повертати втрачені нею позиції. Цей процес швидше протікає в тих суспільствах, де провідна в області культури державна політика робить її незалежною від комерційних цілей і де існує ефективний контроль за змістом культури. Це повною мірою відноситься й до навчальної книги, як засобу навчання й виховання, як засобу підвищення культури що навчаються. Підготовка навчальних видань — особлива область редакційно видавничої діяльності. Справа в тому, що процес створення навчальної літератури відрізняється від створення добутків будь-якого іншого виду літератури тим, що автор і редактор повинні певним чином конструювати навчальний матеріал. Актуальність теми полягає в тому, що дана робота систематизує загальні методи роботи редактора з навчальним виданням. Об'єкт дослідження: робота редактора над навчальним виданням. Предмет дослідження: специфіка, характер інформації, цільове призначення та читацька адреса навчальних видань. Мета дослідження: аналіз навчальної книги, як засобу навчання й виховання. Простежити процес редагування навчальної книги редактором. Поставлена мета передбачає розв’язання таких основних завдань: — проаналізувати процес редагування навчальної книги редактором; — визначити відповідність матеріалу підручника навчальній програмі з дисципліни «Українська мова»; — проаналізувати текст та позатекстові елементи підручника; — окреслити виховне, освітнє значення вміщених вправ та завдань, їх роль у формуванні грамотної та творчої особистості;