0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Засоби впливу на реципієнта у мові ЗМІ (ID:276496)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Українська мова
Сторінок: 90
Рік виконання: 2023
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ХАРАКТЕРИСТИКА МОВИ ЗМІ ЯК ІНСТРУМЕНТУ СУГЕСТІЇ В РУКАХ ЖУРНАЛІСТА 1.1. Фонетичні та морфологічні засоби впливу на свідомість реципієнта в мові мас-медіа 1.2. Лексичні прийоми, які використовуються в журналістських текстах. 1.3. Синтаксичні особливості мови засобів масової інформації Розділ II. МОЖЛИВОСТІ ГАЗЕТНИХ СТАТЕЙ ТА АУДІО-ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ВПЛИВУ НА ЧИТАЧІВ, СЛУХАЧІВ І ГЛЯДАЧІВ 2.1. Формування настроїв і вражень реципієнта під впливом прочитаного вдрукованих виданнях 2.2. Сугестивні особливості мовлення радіо. 2.3. Телебачення як важливий чинник формування громадської думки РОЗДІЛ III. АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ЗМІ НА ПРЕДМЕТ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙ ТА СТАВЛЕННЯ ДО ПОВІДОМЛЕННЯ У АДРЕСАТА 3.1. Практичне використання мовних засобів впливу в пресі 3.2. Особливості телевізійного та радіо тексту 3.3. Аналіз сугестивного впливу англомовної преси на реципієнта ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04