0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фонетичні явища в українській мові (асиміляція, спрощення). 10 клас (ілюстративний матеріал: українська сучасна поезія) (ID:841974)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Українська мова
Сторінок: 43
Рік виконання: 2023
Вартість: 1100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ФОНЕТИЧНИХ ЯВИЩ В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ 6 1.1. Фонетика як розділ мовознавства та методичні прийоми його викладання……………………………………………………………………… 6 1.2. Поняття асиміляції і спрощення як фонетичних явищ в українській мові……………………………………………………………………………….10 РОЗДІЛ 2 ФОНЕТИЧНІ ЯВИЩА АСИМІЛЯЦІЇ І СПРОЩЕННЯ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ПОЕЗІЇ 14 2.1. Реалізація фонетичних явищ у поезії Сергія Жадана (на матеріалі збірки «Псалом авіації», 2021). 14 2.2. Стилістична роль фонетичних явищ у поезії О. Забужко (на матеріалі збірки «Друга спроба», 2005). 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНОГО ПРОЄКТУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 10 КЛАСІ ……………………………………………22 3.1. Паспорт проєкту. 22 3.2. Змістова частина уроку з вивчення фонетичних явищ в українській мові. Захист проєкту. 24 ВИСНОВКИ 28 ДОДАТКИ 30 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об'єктом дослідження є фонетична система української мови. Предмет дослідження – прийоми формування фонетичних уявлень про асиміляцію та спрощення під час уроків української мови у старшій школі. Мета роботи – розглянути прийоми формування фонетичних уявлень учнів 10 класу під час уроків української мови. Для досягнення зазначеної мети необхідним є виконання таких завдань: - вивчити теоретичну літературу на тему дослідження; виявити обсяг фонетичних відомостей про асиміляцію та спрощення; - проаналізувати фонетичні особливості ідіостилю сучасних поетів О. Забужко та С. Жадана для подальшого формування мовного матеріалу для дослідження; - створити та апробувати систему фонетичних вправ, спрямованих на вдосконалення фонетичних уявлень учнів 10-х класів про асиміляцію та спрощення методом проєктів. Для вирішення поставлених завдань використано такі науково-дослідні методи: - теоретичний аналіз методичної літератури з проблем дослідження; - формуючий етап, констатуюча та контрольна робота; - спостереження; - аналіз лексикографічного матеріалу; - метод розробки навчального проєкту. Теоретична значимість роботи полягає в аналізі видів засобів виразності авторських текстів, а саме їх фонетичних особливостей: спрощення та асиміляції. Особливу увагу приділено взаємодії різних типів фонічних структур у художньому творі з точки зору смислової формалізації тексту, фонетичної природі виразності в єдності з змістом та методики викладання цієї теми в старшій школі. Практична значимість роботи. Результати дослідження та мовний матеріал можуть бути використані в уроках з фонетики української мови, основ лінгвопоетики, фонопрагматиці художнього мовлення, поетичної фонетики. Наукова новизну нашого дослідження ми вбачаємо в тому, що вперше розроблено план-конспект уроку української мови для вивчення явищ асиміляції на лексичному матеріалі збірок С. Жадана та О. Забужко з використанням методу проєктів. Структура роботи. Робота складається з трьох частин: теоретичної (вивчення поняття асиміляції та особливостей методики викладання фонетики), аналітичної щодо вивчення особливостей ідіостилю сучасних поетів з точки зору фонетики) та практично-методичної розробки уроку з фонетики для 10-го класу.