0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Новітні методики вивчення української літератури в шкільному курсі (на матеріалі творчості Шевченка)» (ID:943928)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Українська мова
Сторінок: 45
Рік виконання: 2024
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НОВІТНІХ МЕТОДИК ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………………………...6 1.1. Сутність інноваційних технологій навчання у сучасній науковій літературі……………………………………………………………………......…6 1.2. Використання технологій у вивченні літератури…………………………...9 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВІТНІХ МЕТОДИК У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС……………………………………….14 2.1. Інтерактивні методи навчання літератури: принципи, організаційні форми……………………………………………………………………………..14 2.2. Аналіз новітніх методів на прикладі вивчення творчості Тараса Шевченка…………………………………………………………………………22 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА УРОКУ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ НОВІТНІХ МЕТОДІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА.32 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………..41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розвиток інформаційного суспільства в сучасному світі, впровадження підходу, спрямованого на особистість, та компетентнісної парадигми як стратегії підвищення якості національної шкільної літературної освіти, ставлять перед собою завдання оновлення її змісту. Це включає в себе пошук інноваційних форм, методів і засобів для організації навчально-виховного процесу, який регламентується в ряді стратегічних документів, таких як "Національна доктрина розвитку освіти України у ХХ столітті", "Національна стратегія розвитку освіти України на період до 2021 року", "Про освіту" (закон України), Державний стандарт базової та повної середньої освіти, Концепція літературної освіти та Концепція нової української школи. У законі України "Про освіту" визначено, що основною метою освіти є гармонійний розвиток особистості, розгляданої як важливий ресурс суспільства, і розкриття її талантів, інтелекту, творчих та фізичних здібностей. Також ставиться завдання формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, а також виховання відповідальних громадян, здатних до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на благо інших людей і суспільства. Освіта сьогодні виступає ключовим чинником в умовах демократії, ринкових відносин і прогресивних науково-інформаційних технологій. Використання новітніх методик у навчанні вважається дієвим, оскільки акцентує на особистісно-орієнтованому підході та перешкоджає виникненню домінування одного учасника навчального процесу над іншим. Кілька аспектів цієї проблеми розглядаються у наукових роботах літературознавців, зокрема Л. Варзацької, Р. Балан, О. Вербила, Л. Кратасюк, М. Олійника, М. Пентилюка та інших. Використання інтерактивних технологій у навчанні сприяє активній взаємодії між учнями та вчителями, створюючи умови для співпраці, де обидві сторони є рівноправними учасниками освітнього процесу. Мета роботи полягає у визначенні, теоретичному обґрунтуванні способів застосування новітніх методик навчання та їх ефективності в освітньому процесі, а саме під час навчання української літератури в шкільному курсі Об'єкт дослідження: новітні методики вивчення української літератури в шкільному курсі. Предмет дослідження: творчість Тараса Шевченка в контексті використання новітніх методик у вивченні української літератури в школі. Відповідно до зазначеного об'єкта, предмета й мети виникає необхідність вирішення таких завдань: 1) опрацювати науково-методичну літературу, присвячену застосуванню новітніх методик навчання; 2) схарактеризувати активні методики навчання літератури як створення умов для розвитку творчих здібностей учнів; 3) виявити використання новітніх методик навчання на уроках української літератури; 4) проаналізувати методи вивчення на прикладі творчості Тараса Шевченка; 5) розробити уроку з використанням інтерактивних методів та ігрових елементів у вивченні Шевченка. Для вирішення завдань курсової роботи використано такі методи: теоретичні (аналіз, синтез, узагальнення, класифікація, моделювання, обґрунтування методичних умов навчання у закладі загальної середньої освіти); емпіричні (опрацювання науково-методичної літератури; педагогічне спостереження; метод експертної оцінки). Практичне значення одержаних результатів полягає в теоретичному обґрунтуванні і можливості подальшого використання новітніх методик під час навчання української літератури у шкільному курсі. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.