0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Навчально-методичне забезпечення розділу фізики «Термодинаміка» в умовах дистанційного навчання (ID:572079)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Фізика
Сторінок: 98
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Зміст I. Вступ……………………..…………………..…..………………………………...3 II. Методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання у школі…………………………………………………………………………………4 1. Методологія дистанційного навчання………………………………………….…...……….4 2. Академічна доброчесність………………………………..…………………………………...6 3. Засоби організації дистанційного навчання……………..…………………………………...6 4. Інструментарій дистанційного навчання…………….……….………………..…….……...11 5. Мотивація та навчальні навички учнів основної та старшої школи…………….…………14 6. Методи взаємодії з учнями під час дистанційного навчання….…………………………...16 7. Особливості оцінювання та контролю………………….……………….…………………...18 III. Організація уроків в умовах дистанційного навчвння …………….…..19 1. Особливості організації теоретичних занять розділу «Термодинаміка» в умовах дистанційного навчання..……………………………………………………………………19 2. Плани уроків розділу «Термодинаміка» …………………………………..……………….21 3. Приклади розробок конспектів занять розділу «Термодинаміка»……………………..…48 IV. Організація лабораторних робіт в умовах дистанційного навчання…...59 1. Особливості організації лабораторних робіт розділу «Термодинаміка» в умовах дистанційного навчання ……………………………………………………………………………..59 2. Плани лабораторних робіт розділу «Термодинаміка»……………….………..…………..60 3. Приклади розробок лабораторних робіт розділу «Термодинаміка»………..…...………..65 V. Організація практичних занять в умовах дистанційного навчання…....73 4. Особливості організації практичних занять розділу «Термодинаміка» в умовах дистанційного навчання ……………………………………………………………………………..73 5. Плани практичних робіт розділу «Термодинаміка»………………….………..…………..73 6. Приклади розробок практичних робіт розділу «Термодинаміка»………….…...………..87 VІ. Висновки………...………………………………………………….…….........97 VІІ. Список використаної літератури…………..……………….……………..98
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
I. Вступ Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми — ще рік тому вчителі не могли й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія внесла несподівані корективи і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики. Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто. Як визначено в наказі Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 No 466 “Про затвердження Положення про дистанційне навчання”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2013 р. за Nº 703/23235, дистанційне навчання — це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій. Дистанційна форма навчання передбачає доступ до інтернету, технічне забезпечення (комп’ютер, планшет, смартфон тощо) в усіх учасників освітнього процесу, а також те, що вчителі володіють технологіями дистанційного навчання. У даній курсовій роботі розглянемо методичні рекомендації створені Алевтиною Лотоцькою та Оксаною Пасічник. А саме, загальні принципи впорядкування дистанційної освіти, довідкову інформацію про інструменти та платформи, на яких можна вчити дистанційно, а також конкретні методики дистанційного навчання для основної та старшої школи. Також значну увагу приділимо методичному забезпеченню розділу «Термодинаміка» для уроку фізики. В ході цієї курсової роботи розглянемо узагальнений досвід дистанційного навчання під час карантину через пандемію коронавірусу. Але немає сумнівів, що цей досвід усім нам ще знадобиться, адже карантини через спалахи сезонного грипу трапляються щороку. До того ж світ стає дедалі мобільнішим, освіта — дедалі більш індивідуалізованою та гнучкою; отже, щодня виникають нові й нові причини для того, щоб певні діти певний час навчалися дистанційно. Отже дані методичні рекомендації стануть першими цеглинами в підвалинах нового досвіду української школи з дистанційної освіти, до яких згодом додаватимуться нові знання, вміння та методики, напрацьовані українськими вчителями.