Використання комп’ютерних мереж в системі дистанційної освіти з фізики середньої школи (ID:572093)
Зміст
Зміст
I. Вступ……………………..…………………..…..………………………………...3
II. Методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання у середній школі………………………………………………………………………4
1. Методи взаємодії з учнями під час дистанційного навчання ……………….4
2. Мотивація та навчальні навички учнів основної та старшої школи……....6
3. Академічна доброчесність……………………..……………………………...8
4. Особливості оцінювання та контролю…….………………………….……....9
III. Використання комп’ютерних мереж для організації теоретичних занять в системі дистанційної освіти з фізики середньої школи…..…………….…..11
1. Особливості організації теоретичних занять в умовах дистанційного навчання…………...…………………………………………………………...11
2. Перелік рекомендованих комп’ютерних мереж та особливості їх використання ……………………………………………………………..…...14
3. Приклади розробок конспектів занять………………………...…………..…21
IV. Використання комп’ютерних мереж для організації лабораторних робіт в системі дистанційної освіти з фізики середньої школи …………………....32
1. Особливості організації лабораторних робіт в умовах дистанційного навчання……………………………………………………………………….32
2. Перелік рекомендованих комп’ютерних мереж та особливості їх використання............................................................................................……..33
3. Приклади розробок лабораторних робіт……………………...…...………..35
V. Використання комп’ютерних мереж для організації практичних занять в системі дистанційної освіти з фізики середньої школи …...............................44
1. Особливості організації практичних занять в умовах дистанційного навчання ………………………………………………………………………………..44
2. Перелік рекомендованих комп’ютерних мереж та особливості їх використання ….……………………………………………………………....45
3. Приклади розробок практичних занять…..……………...…….…...………..47
IV. Підготовка педагогічних кадрів до використання комп’ютерних телекомунікацій……………………………………………………………….......58
VІ. Висновки………...………………………………………………….…….........64
VІІ. Список використаної літератури…………..……………….……………..66
Зразок роботи
I. Вступ
Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми — ще два роки тому вчителі не могли й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія внесла несподівані корективи і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики.
Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто.
Як визначено в наказі Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 No 466 “Про затвердження Положення про дистанційне навчання”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2013 р. за Nº 703/23235, дистанційне навчання — це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
Дистанційна форма навчання передбачає доступ до інтернету, технічне забезпечення (комп’ютер, планшет, смартфон тощо) в усіх учасників освітнього процесу, а також те, що вчителі володіють технологіями дистанційного навчання.
У даній курсовій роботі розглянемо методичні рекомендації створені Алевтиною Лотоцькою та Оксаною Пасічник. А саме, загальні принципи впорядкування дистанційної освіти, довідкову інформацію про інструменти та платформи, на яких можна вчити дистанційно, а також конкретні методики дистанційного навчання для основної та старшої школи. Також значну увагу приділимо використанню комп’ютерних мереж для організації занять в системі дистанційної освіти з фізики в середній школі.
В ході цієї курсової роботи розглянемо узагальнений досвід дистанційного навчання під час карантину через пандемію коронавірусу. Але немає сумнівів, що цей досвід усім нам ще знадобиться, адже карантини через спалахи сезонного грипу трапляються щороку. До того ж світ стає дедалі мобільнішим, освіта — дедалі більш індивідуалізованою та гнучкою; отже, щодня виникають нові й нові причини для того, щоб певні діти певний час навчалися дистанційно. Отже дані методичні рекомендації стануть першими цеглинами в підвалинах нового досвіду української школи з дистанційної освіти, до яких згодом додаватимуться нові знання, вміння та методики, напрацьовані українськими вчителями.
Інші роботи з даної категорії: