0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОМУНІКАТИВНІ СТРАТЕГІЇ ЗАХОПЛЕННЯ УВАГИ У НІМЕЦЬКОМОВНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСУ (ID:1096141)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філософія
Сторінок: 27
Рік виконання: 2022
Вартість: 750
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………...…..3 РОЗДІЛ 1. СУЧАСНИЙ РЕКЛАМНИЙ ДИСКУРС: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ…………………………………………………………………….....6 1.1. Лінгвістичні особливості рекламного дискурсу……………………....6 1.2. Комунікативні стратегії у сучасному рекламному дискурсі..………...9 РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАТИВНІ ТАКТИКИ ТА МОВНІ ЗАСОБИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ДЛЯ ЗАХОПЛЕННЯ УВАГИ У НІМЕЦЬКОМОВНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ НА МАТЕРІАЛІ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ АВТОМОБІЛІВ…………………………………12 2.1. Специфіка рекламних текстів на лексико – семантичному рівні…………………………………………………………………………….....12 2.2. Прагматичні стратегії та тактики для захоплення уваги у рекламних текстах автомобілів………………………………………………………….…..15 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….24 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ…..……………26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження полягає в тому, що лінгвістичні дослідження сьогодні проводяться не тільки на рівні слів, речень, тексту, а й на надтекстовому, дискурсивному рівні з урахуванням екстралінгвістичних чинників та серед різних видів дискурсу одним з найцікавіших, з точки зору мовного аналізу, можна назвати реклама-дискурс. Для подальшого вдосконалення наших можливостей щодо управління процесами стратегічних змін і оновлення в організаціях, нам потрібно краще розуміти, як керувати організаційною увагою за допомогою рекламних текстів. Слід наголосити на важливості розуміння ролі спілкування та обговорення використання різних практик спілкування, словників, риторичних тактик, а також розмови та тексту як можливих важелів, які можна використовувати для динамічного формування організаційної уваги. Окрім цього, важливо удосконалити теоретичне підгрунтя до подальших досліджень, щоб покращити розуміння того, як ці важелі можна використовувати для впливу на способи вирішення різних наборів стратегічних питань, ініціатив і альтернатив дій. Таке покращене бачення організаційної уваги за допомогою реклами може дозволити розробити нові, покращені стратегії для управління процесами стратегічних змін і оновлення у німецькомовному рекламному дискурсу.