0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Франкфуртська школа (ID:1127812)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Філософія
Сторінок: 14
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Передумови створення та загальні положення 4 2. Основні представники та праці 8 3. Теоретична спадщина Франкфуртської школи 12 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Особливої уваги нині потребує вивчення культурних, політичних, економічних детермінант, що спричиняють негативні прояви глобальних трансформацій. Процеси та явища, які викликають в сучасній Україні широкий резонанс та стають темою численних дискусій, були предметом дослідження соціальної філософії Франкфуртської школи у 30 – 60-х рр. минулого століття. Серед них деградація свідомості під впливом ЗМІ, тотальність, підкорення особи владному впливу, духовний занепад, аксіологічна криза, уніфікація, одномірність, аполітичність, тотальне економічне координування суспільством, посилення бюрократичного пригнічення та інші, які в ході глобалізації стають реаліями планетарного масштабу. Детально розроблений франкфуртськими філософами понятійно-категоріальний апарат виявляється актуальним для сучасного українського суспільства, оскільки надає змогу докладних як теоретичних, так і емпіричних досліджень у сучасну добу, саме тому історія становлення та теоретичні підвалини цієї школи являють собою основну проблему тематики даного реферату. Вивченням даної проблематики займалися різні дослідники, проте варто виділити роботи Д. Келлнера та А. Олівера, які критично розглядали соціальну філософію Франкфуртської школи,та твори видатних її теоретиків (М. Хоркхаймер, Т. Адорно, Г. Маркузе), що склали джерельну базу питань, поставлених у рефераті. Серед вітчизняних дослідників вивчення даної проблеми започатковано науковцями Г.Осіповим, О. Льовкіною, В. Добриніною, які розглядали історію становлення та теоретичні здобутки Франкфуртської школи під різними кутами зору. Метою реферату є узагальнити особливості становлення та розвитку Франкфуртської школи.