0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Смерть людини у структуралізмі (ID:234807)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філософія
Сторінок: 34
Рік виконання: 2018
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретичний антигуманізм ………………………………………6 1.1. Структуралізм як філософський напрямок буття ……………………….6 1.2. Трактування смерті, як структурного елементу. Тезис «Про смерть людини» …………………………………………………………………………11 Висновки до розділу 1 ………………………………………………………..16 Розділ 2. Смерть людини у структуралізмі ……………………………….19 1.1. Погляди на смерть Ж.Лакана ……………………………………………19 1.2. «Теоретична смерть» М. Фуко ……………………………………….…..23 Висновки до розділу 2…………………………………………………….…..29 Висновки ……………………………………………………………………….31 Список використаної літератури …………………………………………..34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Структуралізм сьогодні є визначенням кризового минулого, коли певні суспільно-культурні течії, та їх теоретики не змогли обґрунтувати непостійність і крихкість моделі людської поведінки в умовах вакууму в певних соціальних структурах. Були часи, коли даний напрямок впевнено займав провідні позиції в просвітницькій діяльності громадськості Європи. Але як стрімке було зростання його популярності, так само швидкоплинно структуралізм втратив своє колишні позиції. Що ж таке структуралізм сьогодні? Зараз навіть це питання, можливо, частково втратило свою актуальність. На сьогоднішній день актуальними залишаються питання, які були відкриття для загальнонаукових дискусій з приводу смерті людини в структуралізмі, як ототожнювати феномен людського життя, і чи включати смерть і виділяти новий вид структури для неї. Можливо вивчення смерті це лише данина минулому, і структуралізм зрештою перетворився в об'єкт вивчення для істориків. Інші позиціонують вищезгадані теорії як насущні, а розуміння смерті в структуралізмі і зараз зберігає свою актуальність як своєрідна спроба розуміння і пояснення реальності яка гряде для кожної людини в незалежності від структури в якій вона існує. Сьогодні дослідники структуралізму не можуть обійти його історичну складову, так як, дійсно, структуралізм - це явище світової величини, яке має свої хронологічні і географічні рамки. Тобто, структуралізм розглядається в певному контексті, а контекст смерті людини, її намагалися осягнути, але це були лише спроби посягнути на безкінечність, але той хто доведе цю теорію до істини, назавжди впише власне ім’я золотими літерами у всю величину глобальної філософської проблеми походження і структурність смерті без якої зрозуміти б саме життя було б абсолютно неможливим.