0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Кассирер "Философия символических форм" (ID:325638)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філософія
Сторінок: 16
Рік виконання: 2019
Вартість: 125
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Роль та значення поняття «символ» в концепції Е. Кассірера 4 Розділ 2. «Філософія символічних форм» Е. Кассірера як фундамент сучасної науки про культуру 9 Розділ 3. Місце «Філософії символічних форм» Е. Кассірера у гуманітарному просторі ХХ століття 13 Висновок 17 Список використаної літератури 18
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розділ 1. Роль та значення поняття «символ» в концепції Е. Кассірера Людина живе у світі символів, що своїм походженням сягають як давніх часів формування мови та мислення, уявлень про світ, міфологічної свідомості та мистецького синкретизму, так і нових, пов’язаних із науково-інформаційними технологіями. Філософське осмислення символу має солідну історію. Платон, Арістотель, Плотін, Прокл, Кант, Гегель, Шеллінг висунули оригінальні концепції символічного. Як правило, кожна епоха розуміє символ по-своєму, і новий досвід вимагає перегляду усталених значень символічного. Слід погодитися з Н.Автономовой, що від того, як ми зараз зрозуміємо символ, залежать долі не однієї, а багатьох наукових дисциплін, деякі важливі сторони духовного і практичного життя людей [4, с. 22]. Ернст Кассірер (1874-1945), що сформувався як філософ під безпосереднім впливом глави Марбургскої школи Германа Когена, був одним з найбільш яскравих представників неокантіанства в Німеччині. З одного боку, він рухався в руслі ідей кантівського критицизму, а з іншого – прагнув переосмислити їх і надати їм більш всеосяжну форму. Проаналізувавши різні концепції людини і залишившись незадоволеним ними, німецький філософ приходить до висновку, що ключем до природи людини є символ. «У людини між системою рецепторів і ефекторів, які є у всіх видів тварин, – пише він, – є і третя ланка, яку можна назвати символічною системою» [6]. І це нове придбання, на його думку, істотно змінило всю людське життя. Справа в тому, що в порівнянні з іншими тваринами людина живе не просто в більш широкої реальності: вона живе як би «в новому вимірі». «Людина, – підкреслює філософ,– живе відтепер не тільки у фізичному, а й у символічному універсумі. Мова, міф, мистецтво, релігія – частини цього універсуму, ті різні нитки, з яких сплітається символічна мережа, складна тканина людського досвіду »[6].