0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ліберальна філософія Віденського гуртка (ID:339201)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філософія
Сторінок: 23
Рік виконання: 2018
Вартість: 500грн
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ І.Теорія діяльності у філософії Л. фон Мізеса….........................8 1.1Обґрунтування суб’єктивного характеру праксеології…….6 1.2Суспільно – політичні погляди Мізеса………………………….8 РОЗДІЛІІ. Ліберальні принципи у розумінні Ф.фон Гаєка……....14 2.1Розмежуваня соціальних та природничих наук…………..14 2.2Індивідуалізм як основа лібералізму………………………….19 ВИСНОВКИ……………………………………………………………...….25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У розумінні індивідуалізму, Гаєк виділяє два підходи : раціональний та антираціональний. Раціональний наголошує на виключно розумовій та свідомій природі людини. Індивід є самодостатнім за своєю суттю, тому суспільне йому не тільки не потрібне, але ще і заважає. Такий підхід Гаєк називає егоїстичним. Прикладом такого індивідуалізму можна вказати так званий «крайній» індивідуалізм Макса Штірнера. Зміст його погляду полягає у тому, що доросла людина у своїх поглядах не потребує нічого іншого у своїй діяльності, окрім власних потреб. Політичний індивідуалізм Штірнер трактує як свободу індивіда від будь – якої форми влади, окрім влади закону. Проте, він критикує його за те, що така влада змушує людину підкорятись закону у будь – якому випадку, інакше можливості, які дає ліберальне суспільство для неї будуть недоступними. Другим підходом є антираціональний. В його основі трактування людини як істоти недосконалої, такої що не завжди діє за законами розуму. Суспільство необхідне людині заради самовдосконалення. Прихильником такого підходу є Гаєк, тому він називає його власне індивідуалізмом. Основне завдання індивідуалізму полягає у тому, щоб ефективно згрупувати одиничні інтереси кожного у максимальну взаємодію тих, у кого ці інтереси сходяться. Визначальними, звісно, є потреби власне індивіда, бо ніхто крім нього не може знати краще за нього що йому потрібно.