0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Е.Фромм « Заради любові до життя » (ID:76273)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Філософія
Сторінок: 8
Рік виконання: 2013
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Реферат з навчальної дисципліни “Філософія” Е.Фромм « Заради любові до життя » Київ – 2013 Еріх Фромм народився 23 березня 1900 року в місті Франкфурт-на-Майні в сім'ї ортодоксальних іудеїв. Культурне середовище, в якому він ріс і виховувався, було патріархально-докапіталістичним. Він вивчав Талмуд, Біблію і чув багато історій про своїх предків, які жили в добуржуазну епоху. Фромм вчився у Франкфуртському, а потім в Гейдельбергському університеті, де викладали Макс Вебер і Карл Ясперс. Отримавши у 22 роки ступінь доктора філософії (його науковим керівником був Альфред Вебер), він продовжує свою освіту і опиняється в берлінському Інституті психоаналізу. Там він сумлінно вивчив теорію ортодоксального фрейдизму і застосовував її в клінічній практиці. Еріх Фромм дуже рано познайомився з філософськими працями К.Маркса, які приваблювали його перш за все ідеями гуманізму, який він розумів як повне звільнення людини, а також створення можливостей для його самовираження. В 1927-1929 рр. Фромм починає багато друкуватися. Славу йому приніс виступ з докладом "Психоаналіз і соціологія", а потім публікація статті під назвою "Про метод і задачі аналітичної соціальної психології: зауваження з приводу психоаналізу та історичного матеріализму". [5] З 1930 року Фромм працює у Франкфуртському інституті соціальних досліджень, де склалася знаменита Франкфуртська школа (Макс Хоркхаймер, Теодор Адорно, Герберт Маркузе та інші). Наприкінці 30-х — в 40-і рр. Фромм, все більше розбігаючись в поглядах із Маркузе та Адорно, відходить від Франкфуртської школи. Він займається науковою, викладацькою і суспільною діяльністю, практикою психоаналізу. Клінічна практика приводить його до висновку, що більшість неврозів в сучасному суспільстві не зводяться виключно до біологічних інстинктів, про які говорив Фрейд, а мають соціальне коріння. Цей висновок сприяв остаточному відходу Фромма від ортодоксального фрейдизму і поступовому формуванню власної концепції особистості, яку він сам назвав «радикальним гуманізмом» [6] . Ще одним духовним джерелом для філософа був маловідомий автор Йоганн Яків Баховен. Його вчення про материнське право надалі стало для Фромма важливим аргументом, що заперечив фрейдівську теорію «лібідо». Причини перегляду Еріхом Фроммом концепції Фрейда достатньо очевидні. Це перш за все бурхливий розвиток науки , особливо соціальної психології та соціології. Це потрясіння, яке Фромм сам переніс у зв’язку з приходом до влади фашизму, вимушеною еміграцією і необхідністю переорієнтування на кардинально нову клієнтуру. [4] Першою книгою, що принесла йому загальну славу, стала «Бігство від свободи» (1941). В ній містяться основні положення його концепції, що були розвинені далі в двох десятках книг — "Людина для самої себе", "Здорове суспільство та його вороги", "Забута мова", "Анатомія людської деструктивності", "Мати чи бути?" та ін. У філософа порівняно мало послідовників, причому членами невеликої Міжнарожної общини Е. Фромма є в основному не практикуючі лікарі-психоаналітики. [5] На жаль філософа спіткала тяжка доля і в 1968 році з ним трапився перший інфаркт. У 1974 він переїхав до Локарно. Незабаром після закінчення праці «Мати чи бути» , у 1977 році, з ним трапився другий інфаркт, а через рік і третій. Він помер в Швейцарії, в своєму домі 1980 року. Характеристика « Заради любові до життя »..... .......Таким чином виникають глибокі відхилення від істинних проявів психічного життя. А ці аномалії в свою чергу призводять до стабілізації типових патологічних станів. Ставши мазохістом, людина прагне підкоритися комусь: іншій людині, інституту, Богу, щоб таким чином врятуватися від самотності.[1] Використана література 1.Фромм Э. Может ли человек преобладать? = May Man Prevail? An Inquiry into the Facts and Fictions of Foreign Policy (1961) // Ради любви к жизни. — Москва: Аст, 2000. — С. 189-399. — 400 с. — (Классики зарубежной психологии). 2. Интервью Эриха Фромма телеканалу ABC Эфир от 25 мая 1958 г. (видео) // [електронний ресурс] — Режим доступу: http://krasnoe.tv/node/12808 3. Интервью Майк Уоллас с Эрихом Фроммом перевод филолога и психолога А.Черкашиной // [електронний ресурс] — Режим доступу: http://kappp.com.ua/blog/kinoklub/media-arxiv-intervyu-s-erixom-frommom.html 4. Международное общество Эриха Фромма// [електронний ресурс] — Режим доступу: http://www.erich-fromm.de/ 5.Александр Тарасов Наследие Эриха Фромма для радикала конца XX – начала XXI века. Лекция из цикла "Общественная мысль XX века: практически ценное для политического радикала наших дней", прочитанного в Свободном университете им. С. Курёхина в 1996-1997 годах// [електронний ресурс] — Режим доступу: http://radical-xxi.narod.ru/fromm.htm 6.Андрей Константинов. Радикальный гуманизм Эриха Фромма// [електронний ресурс] — Режим доступу: http://www.noogen.su/humanism.htm
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову