«Розрахункове-касове обслуговування у комерційних банках (ID:1055623)
Зміст
Вступ
РОЗДІЛ I. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАНЯ.
1.1Економічний зміст касового обслуговування
1.2Особливості організації касової роботи у банківських установах
1.3Організація контролю за касовими операціями
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В
АТ«ОЩАДБАНК».
2.1 Правові основи організації послуг банку з касового обслуговування
України
2.2 Аналіз сучасного стану здійснення касового обслуговування банками
України
2.3 Оцінка організації та здійснення касової роботи в банківських установах
на прикладі АТ «Ощадбанк»
РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ КАСОВИХ
ПОСЛУГ БАНКУ.
3.1 Міжнародна практика здійснення касового обслуговування клієнтів та
можливості його застосування в Україні
3.2 Заходи щодо підвищення ефективності організації касових операцій
РОЗДІЛ ІV. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження.
Сучасні розрахунково-касові послуги особливо важливі в діяльності
комерційних банків і відіграють важливу роль у забезпеченні успіху
економічних процесів на мікро- та макрорівні. Завдяки збільшенню кількості
конкуруючих банків на ринку, правильності організації та розрахункового
процесу клієнтів банків та касових операцій, покращено якість та розширено
клієнтську базу. З метою залучення нових клієнтів та утримання існуючих
клієнтів банк пропонує нові пропозиції, які можуть допомогти обом
сторонам заощадити час і гроші. Ось чому розвиток розрахунково-касових
послуг є дуже важливим питанням.
Стан вивчення проблем дослідження. Як вітчизняні, так і зарубіжні вчені
Л. Д. Батракова, О. В. Васюренко, Н. Воронная, С. Головко, В. М. Жуков, В.
І. Капран займаються дослідженням проблем, пов'язаних з організацією
касових операцій та вдосконаленням касового обслуговування. Л. М.
Кіндратська, І. В. Ковальчук, О. Г. Корнєва, В. М. Кочеткова, О. Кушнір, Н.
Б. Литвін, В. І. Міщенко, А. М. Мороз, В. І. Розмош, М. І. Романова, М. В.
Їхні роботи досліджують теоретичні основи касового обслуговування,
основні проблеми та напрямки вдосконалення касового обслуговування.
Мета та завдання дослідження. Метою цього курсу є вивчення основних
аспектів організації касових операцій банківських установ та розробка
шляхів вдосконалення касового обслуговування клієнтів. Для досягнення цієї
мети передбачається формулювання та вирішення таких науково-практичних
завдань:
- дослідити сутність та теоретичні основи касової служби;
- дати загальну характеристику організації касових операцій у банківських
установах;
- розглянути питання організації контролю готівкових операцій у банках;
4
- оцінити організацію та здійснення касових операцій у банківських
установах на прикладі АТ «Ощадний банк»;
- запропонувати шляхи вдосконалення організації монетарних служб банків
шляхом вивчення міжнародного досвіду;
- розробити заходи щодо підвищення ефективності організації касових
операцій.
Предметом дослідження є розрахунково-касове обслуговування банку та
напрями його удосконалення.
Об’єктом дослідження даної теми є касове обслуговування в
АТ«ОщадБанк».
Методи дослідження. Для досягнення мети в курсовій роботі
використовуються такі методи дослідження: теоретичне узагальнення,
систематизація, спостереження графічно та узагальнення, індуктивні та
дедуктивні.
Структура роботи.
Дана робота складається з чотирьох розділів. В першому розділі роботи
визначено сутність касового обслуговування у банках, її організація та
контроль за касовими операціями. В другому розділі роботи проаналізовану
оцінку організації та здійснення касової роботи в банківських установах на
базі АТ «Ощадбанк». В наступному розділі роботи описано заходи щодо
підвищення ефективності організації касових операцій і міжнародна
практика здійснення розрахунково-касового обслуговування у банках В
четвертому розділі розрахункова частина.
Дана робота розміщена на 48 сторінках, містить 4 малюнків і 9 таблиць
Інші роботи з даної категорії: