0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Франчайзинг як форма комерційного підприємства (ID:1126274)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 31
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ 6 РОЗДІЛ 2. ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА 10 2.1. Характеристика франчайзингової мережі «Форнетті-Україна» 10 2.2. Договір франчайзингу як основа діяльності мережі 12 2.3. Формування асортименту продукції в підприємствах мережі 15 2.4. Організація виготовлення та подальшої реалізації продукції «Форнетті-Україна» 16 2.5. Облік і контроль постачання продукції 17 2.6. Організація продажу товарів в підприємствах мережі 20 2.7. Рекламно-інформаційна робота франчайзингової мережі 21 2.8. Культура та якість торговельного обслуговування в мережі «Форнетті-Україна» 22 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 26 ДОДАТКИ 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Стан розвитку вітчизняного підприємництва характеризується наявністю низки проблем, які вимагають негайного вирішення з метою стабілізації економічної ситуації в країні. Як показує світовий досвід, успішність діяльності суб’єктів малого, середнього та великого підприємництва значною мірою визначається наявністю тісної співпраці між ними, що реалізується через використання різних видів господарської інтеграції. Одним з таких видів є широко використовувана у світі, однак ще маловідома в Україні, франчайзингові форма співробітництва господарюючих суб’єктів. Якщо в усьому світі фpaнчaйзинг уже давно став невід'ємним атрибутом економіки (за експертними оцінками, у розвинених країнах світу більше 40% усіх продажів здійснюється через фpaнчaйзингові мережі), то в Україні ця бізнес-технологія знаходиться на початковому етапі свого розвитку. Активно розвивається внутрішній фpaнчaйзинг, що представляє собою досить специфічний сплав закордонних фpaнчaйзингових технологій і вітчизняних підходів до ведення бізнесу і менталітету. Більшість закордонних компаній все ще надає перевагу забезпечувати свою присутність на українському ринку власними силами, вкладаючи значні засоби в нове будівництво і купуючи функціонуючі об'єкти (як правило, торгової нерухомості), чи виступаючи орендарем відповідних приміщень. Однак в останні роки міжнародні мережі починають виявляти значну зацікавленість до співробітництва з українськими партнерами на основі фpaнчaйзингу, при якому більша частина капітальних витрат здійснюється місцевою стороною. Вітчизняні бізнесмени зі своєї сторони також приходять до усвідомлення всіх переваг використання відомої торгової марки і відпрацьованої технології ведення бізнесу міжнародних компаній. І, хоча успішні приклади використання фpaнчaйзингу в Україні є досить частими, в останні кілька років їхня кількість все більше зростає, але про адекватний українському ринку рівень розвитку франчайзингу говорити ще зарано. У той же час експерти відзначають, що розвиток фpaнчaйзингу в Україні стримується цілим рядом факторів, основними з яких є: недосконалість законодавчої бази, відсутність у вітчизняних підприємців досвіду роботи в рамках фpaнчaйзингу, несумлінне ставлення до виконання договірних зобов'язань і чужої інтелектуальної власності, низький рівень розвитку банківського кредитування тощо. Проблематику формування та розвитку франчайзингових відносин підприємств розкривають у своїх працях такі вітчизняні та зарубіжні науковці, як Г.Андрощук, І.Бойчук, З.Варналій, А.Виноградська, Ж.Дельтей, В.Денисюк, Д.Земляков, О.Корольчук, Г.Кочетков, О.Кузьмін, О.Легейда, М.Макашев, М.Мендельсон, Я.Мюррей, С.Сілінг, Бр.Сміт, Дж.Стенворт, У.Сухорська, Г.Цират, С.Шейн, І.Школа, Л.Шульгіна, О.Шулус та інші. У роботах цих авторів розкриваються сутність та значення франчайзингових відносин, підходи до класифікації франчайзингу, переваги та недоліки використання франчайзингу суб’єктами підприємницької діяльності, особливості процесу формування та здійснення франчайзингових відносин тощо. Метою даної роботи є економічне обґрунтування ефективності франчайзингу як форми організації бізнесу для господарюючого суб’єкта. Для досягнення мети в роботі поставлено та вирішено наступні завдання: 1. дослідити сутність франчайзингу і його місце в сучасному бізнесі; 2. надати загальну характеристику франчайзинговій мережі «Форнетті-Україна»; 3. розкрити характерні особливості формуванню асортименту мережі, контролю за якістю та реалізацією продукції, рекламні заходи мережі. Об’єктом дослідження є фpaнчaйзинг як особлива система ведення бізнесу на прикладі «Форнетті-Україна». Предметом дослідження є ефективність франчайзингу як форми організації бізнесу для «Форнетті-Україна». Методи дослідження обрані, виходячи з поставлених у роботі мети і завдань. Так, за допомогою структурно-системного методу досліджено організаційно-структурний та функціональний механізм франчайзингу та визначено його місце в системі організації бізнесу. За допомогою порівняльного методу з’ясовано переваги та недоліки використання франчайзингу; використання методів синтезу та узагальнення дозволило розглянути особливості становлення франчайзингу в Україні та перспектив його подальшого розвитку. З огляду на об’єкт, предмет, мету і завдання роботи, у її структурі виокремленні вступ, два розділи, висновки та пропозиції й список використаних джерел.