публічне управління фінансами (ID:167350)
Зміст
ВСТУП.....................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ФІНАНСІВ.................................................6
1.1. Сфера фінансів як об'єкт публічного адміністрування......................6
1.2. Поняття та система субʹєктів публічного адміністрування в сфері фінансів...................................................................................................................9
1.3. Кабінет Міністрів України як субʹєкт стратегічного управління фінансами...............................................................................................................11
РОЗДІЛ 2. ЦОВВ У СФЕРІ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ ФІНАНСІВ............................................................................................................16
2.1. Повноваження Міністерства фінансів України у сфері операвтивного управління фінансами.................................................................16
2.2. Державна казначейська служба України як орган реалізації державної політики у сфері фінансів...................................................................21
2.3. Повноваження Державної фіскальної служби України....................28
2.4. Державна аудиторська служба як субʹєкт управління фінансами...............................................................................................................30
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО СТАТУСУ СУБʹЄКТІВ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ В СФЕРІ ФІНАНСІВ............................................................................................................35
ВИСНОВКИ..........................................................................................................39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.........................................................41
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми роботи. Здійснення цілеспрямованої фінансової політики за допомогою фінансового механізму та ефективне функціонування фінансової системи держави залежить в першу чергу від організації публічного адміністрування фінансами в державі.
Публічне адміністрування фінансами відбувається через систему державних органів та інститутів за допомогою форм і методів організації управлінської діяльності. Така діяльність зумовлена історичними, економічними та політичними умовами розвитку держави та підпорядковується фінансовій політиці держави.
До органів фінансової діяльності загальної компетенції належать законодавчий орган, представницькі органи влади на місцях, органи виконавчої влади всіх рівнів. Основними з них є: Президент України; Кабінет Міністрів України; профільні міністерства, комітети, спеціально створені центральні органи виконавчої влади; місцеві державні адміністрації; виконавчі органи сільських, селищних, міських рад.
Україна прагне побудувати демократичну державу з ефективною системою управління, яка здатна продуктивно та раціонально використовувати публічні кошти, забезпечуючи громадян якісними публічними товарами та послугами.
В умовах трансформаційної економіки державне регулювання фінансових процесів потребує адекватного механізму, який необхідно коригувати як упродовж, так і в міру завершення переходу до ринкової системи господарювання.
Саме тому вивчення особливостей правового статусу органів публічного управління у сфері фінансів є досить актуальним, адже в Україні, не дивлячись на існуючу величезну кількість нормативних актів, що регулюють публічне адміністрування у сфері фінансів, існує ряд проблем, що стосуються даного питання. Зокрема, законодавство у сфері управління публічними фінансами потребує чіткої систематизації та вдосконалення.
Мета дослідження полягає у характеристиці субʹєктів публічного адміністрування в галузі фінансів та їх правового статусу.
Відповідно до поставленої мети в роботі наступні завдання:
• охарактеризувати сферу фінансів як об'єкта публічного адміністрування;
• визначити поняття та показати систему субʹєктів публічного адміністрування в сфері фінансів;
• вивчити повноваження Кабінету Міністрів України як субʹєкт астратегічного управління фінансами;
• охарактеризувати повноваження Міністерства фінансів України у сфері операвтивного управління фінансами;
• вивчити особливості діяльності Державної казначейської служби України як органу реалізації державної політики у сфері фінансів;
• вивчити повноваження Державної фіскальної служби України;
• охарактеризувати Державну аудиторська служба як субʹєкт управління фінансами;
• запропонувати шляхи вдосконалення адміністративно-правового статусу органів пблічного адміністрування фінансів.
Об’єктом дослідження у курсовій роботі є адміністративно-правовий статус субʹєктів пблічного адміністрування у галузі фінансів.
Предметом дослідження є субʹєкти пблічного адміністрування у сфері фінансів.
Методи дослідження. Методологічну основу курсової роботи становить сукупність сучасних методів наукового пізнання, застосування яких ґрунтується на діалектиці та системному підході.
Системний підхід використано у процесі вивчення теоретико-правових засад регулювання правового статусу субʹєктів публічного адміністрування фінансами. Застосовано методи наукового пізнання, які характерні для правових досліджень: формально-догматичний – для аналізу та поглиблення понятійного апарату; використання діалектичного методу дозволило скласти цілісну систему уявлень фінанси та управління ними. Методи аналізу і синтезу було використано при вивчені системи ЦОВВ у сфері управління фінасами та їх повноважень.
Структура та обсяг курсової роботи. Курсова робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: