0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Виручка від реалізації продукції робіт та послуг і вплив факторів на її обсяг (ID:1778)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 46
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Сутність виручки від реалізації продукції, робіт та послуг 1.1.Характеристика і склад грошових надходжень підприємств 1.2. Доходи (виручка) від реалізації продукції, робіт і послуг 1.3. Важлива роль виручки від реалізації продукції, робіт та послуг у відтворювальному процесі матеріального виробництва Розділ 2. Загальна характеристика ДП АТ „Київхліб” Хлібкомбінат № 6 та вплив факторів на обсяг виручки підприємства 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 2.2. Правове регулювання підприємницької діяльності та його вплив на розмір виручки 2.3. Маркетингова стратегія діяльності підприємства як основний фактор збільшення обсягу виручки Розділ 3. Аналіз факторів, шо впливають на обсяг виручки ДП АТ „Київхліб” Хлібкомбінату № 6 3.1. Вплив виробництва і реалізаціі продукції підприємства на величину отриманого доходу (виручки) 3.2. Аналіз собівартості продукції ДП АТ “Київхліб” Хлібокомбінат № 6 3.3. Фінансові результати діяльності підприємства Висновки Список літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04