Оцінка недержавного пенсійного забезпечення в Україні (ID:200691)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………….……………….3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи функціонування та розаитку недержавних пенсійних фондів в Україні………………………………………………………5
1.1 Сутність недержавних пенсійних фондів та характеристика їх видів…….5
1.2 Управління активами недержавних пенсійних фондів……………………9
РОЗДІЛ 2. Аналіз функціонування системи недержавного пенсійного забезпечення в Україні………………………………………………………….13
2.1 Аналіз формування доходів недержавних пенсійних фондів………..13
2.2 Напрямки використання коштів недержавних пенсійних фондів…………19
РОЗДІЛ 3. Шляхи удосконалення організації діяльності недержавних пенсійних фондів у системі пенсійного забезпечення в Україні………………24
3.1 Роль недержавних пенсійних фондів у системі пенсійного забезпечення..24
3.2. Проблеми та перспективи розвитку недержавних пенсійних фондів на сучасному етапі в Україні………………………………………………………..27
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….35
Зразок роботи
ВСТУП
Одним із найважливіших здобутків України протягом останніх кількох років є реформування пенсійної системи з метою підвищення рівня соціального захисту населення. Необхідність структурного реформування системи пенсійного забезпечення населення країни є очевидною, виходячи з таких соціально-економічних факторів, як: зростання демографічного навантаження; неспроможність традиційної солідарної системи, що базується на принципі перерозподілу, забезпечити необхідні фінансові ресурси для виплати гідних розмірів пенсій; соціальна несправедливість існуючої системи; низький коефіцієнт заміщення, тобто співвідношення розміру пенсії із заробітною платою.
У сфері пенсійного забезпечення зміни проявилися в запровадженні приватного (недержавного) пенсійного забезпечення, яке функціонує в багатьох державах світу. У свою чергу, це спричинило появу якісно нових субєктів права - недержавних пенсійних фондів (далі - НПФ), яким властивий особливий цивільно-правовий статус, що пояснюється специфікою виду їхньої діяльності. Можна говорити про те, що законодавча модель НПФ ставить перед доктриною цивільного права завдання переосмислення й розвитку традиційних правових конструкцій, таких як: природа юридичної особи, правосубєктність юридичної особи, управління юридичною особою тощо.
Вагомий внесок у формування національної концепції пенсійного забезпечення зробили українські вчені: Е. Лібанова, В. Бесєдін, В. Яценко, Б.Зайчук, І. Бондар, В. Новиков, О. Ткач, Д. Леонов, А. Федоренко. та інші.
Об'єктом дослідження є суспільні відносини, що виникають з приводу цивільно-правового статусу НПФ.
Предметом дослідження є наукові погляди, ідеї, концепції і теорії, нормативно-правові акти України та інших держав, які регулюють цивільно-правовий статус НПФ, практика їх застосування.
Метою дослідження є виявлення тенденцій, що склались у діяльності недержавних пенсійних фондів в Україні та окреслення можливих перспектив їх розвитку, а саме передбачається вирішення таких основних завдань:
розглянути теоретичні концепції створення систем пенсійного забезпечення;
визначити соціально-економічну природу та особливості недержавного пенсійного забезпечення, тенденції його становлення та розвитку в системі соціально-економічних відносин;
обґрунтувати роль держави в регулюванні діяльності НПФ;
здійснити аналіз соціально-економічних передумов розвитку НПФ в Україні; виявити причини, що його гальмують, та обґрунтувати заходи, які доцільно впровадити у системі державного регулювання;
рекомендації щодо сприяння та розвитку добровільного пенсійного забезпечення;
розробити підходи до побудови системи моніторингу соціально-економічних індикаторів (показників) діяльності НПФ.
недержавний пенсійний фонд
Інші роботи з даної категорії: