0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Собівартість продукції у ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика» (ID:206255)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 41
Рік виконання: 2016
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ……... 5 1.1 Собівартість продукції: поняття, структура та види………………….. 5 1.2 Методи визначення собівартості продукції……………………………. 12 1.3 Шляхи зниження собівартості продукції……………………………….. 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПРАТ «ХМЕЛЬНИЦЬКА МАКАРОННА ФАБРИКА»…………………………… 22 2.1 Організаційно-економічна характеристика ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика»………………………………………………………….. 22 2.2 Аналіз динаміки операційних витрат на 1 грн продукції……………… 25 2.3 Аналіз собівартості за калькуляційними статтями витрат…………….. 29 РОЗДІЛ 3. ДЖЕРЕЛА ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА НА ПРАТ «ХМЕЛЬНИЦЬКА МАКАРОННА ФАБРИКА»……………….. 30 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………… 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………… 39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою курсової роботи є дослідження собівартості продукції та виявлення напрямів і шляхів її зниження. Досягнення даної мети передбачає рішення наступних завдань: дослідження теоретичних основ економічної категорії «собівартість»; аналіз собівартості продукції на ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика»; пошук джерел зниження собівартості продукції на ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика». Об'єктом дослідження, у даної курсової роботі є склад й структура собівартості продукції ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика», предметом дослідження – шляхи зниження витрат за виробництво продукції. Основними джерелами інформації для розрахунку аналітичної частини курсової роботи є фінансова звітність» та інформація про основну продукцію, калькуляцію, собівартість у ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика» за 2013-2015 роках. Теоретичною і методологічною основою курсової роботи є загальнонаукові методи пізнання досліджуваних явищ і процесів. Для дослідження й узагальнення наукових розробок, використано методи порівняння, аналізу і синтезу, індукції та дедукції, методи групування, табличний, графічний методи, порівняння. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ 1.1 Собівартість продукції: поняття, структура та види Собівартість продукції є одним із найважливіших економічних категорій. Її рівень багато в чому визначає ефективність виробничо-господарської діяльності підприємства. Сукупність витрат істотно впливає на формування всіх фінансових показників будь-якого суб'єкта господарювання. Собівартість продукції в узагальненому вигляді є вартісною оцінкою у процесі її виробництва та реалізації природних, матеріальних, трудових ресурсів, основних фондів та інших витрат. Собівартість відбиває розмір поточних витрат, має виробничий, некапітальний характер, яка забезпечує процес простого відтворення для підприємства. Вона є економічною формою відшкодування споживаних факторів виробництва. Собівартість продукції характеризує рівень використання всіх ресурсів (перемінного й постійного капіталу), що є у розпорядженні підприємства. Так, Іванілов О.С. вважає, що собівартість продукції — це виражені в грошовій формі сукупні витрати на підготовку і випуск продукції. В більш узагальненому вигляді собівартість можна визначити як грошовий вираз величини ресурсів, використаних з конкретною метою [5]. Таке визначення собівартості містить у собі три важливих моменти: собівартість відображає, скільки і яких ресурсів було використано у виробництві; величина використаних ресурсів представлена в грошовому виразі, що дозволяє розраховувати загальну вартість ресурсів; конкретна мета використання ресурсів зумовлює необхідність чітко встановити об'єкт собівартості (виробництво чи реалізація). Собівартість продукції як грошовий вираз витрат підприємства на виробництво і реалізацію продукції характеризує ефективність усього процесу виробництва на підприємстві, тому що цей показник відображає: рівень організації виробничого процесу; продуктивність праці; технічний рівень [5]. Гетьман О.О. зазначає, що Собівартість промислової продукції (робіт, послуг) - це виражені в грошовій формі поточні витрати підприємства на її виробництво і збут [1]. РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПРАТ «ХМЕЛЬНИЦЬКА МАКАРОННА ФАБРИКА» 2.1Організаційно-економічна характеристика ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика» ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика» заснована в 1948 році на базі міськхарчокомбінату. Протягом всього періоду діяльності політикою фабрики була і залишається орієнтація на передові досягнення в області забезпечення стабільності якості виробів, задоволення потреб споживачів, впровадження прогресивних сучасних технологій та обладнання, впровадження системи якості. Виробляються макаронні вироби за оригінальними рецептами більш ніж 50 найменувань. Виготовляється продукція з кращих сортів вітчизняної сировини, без барвників та добавок. Вона єкологічно чиста та без ГМО. Фабрика досягла таких результатів завдяки належному кадровому потенціалу та високому професіоналізму ведучих спеціалістів підприємства. Неодноразово проводилися реконструкції з метою збільшення потужності підприємства. Нарешті, 1987 року вона досягла рівня в 9,2 тис. т. У 1988 році, коли виробництво було переведено в нове приміщення, побудоване за вдосконаленим проектом, стало можливим по-справжньому піклуватися про підвищення технічного рівня виробництва. Спочатку встановили чотири вітчизняні поточно-механізовані лінії добовою продуктивністю 46 тонн короткорізаних макаронних виробів. Запровадили безтарне перевезення і зберігання борошна. з 90-х років фабрика взяла чіткий курс на зміну свого статусу з державного підприємства на приватне. З 1992 р. колектив перейшов працювати на оренду з викупом, в 1993 р. - колективне підприємство. У 1996 р. отримує свідоцтво фонду Державного майна України, яке засвідчує статус приватизованого підприємства ЗАТ "Хмельницька макаронна фабрика". У 1991 році на фабриці запущено швейцарська лінія з потужністю 40 т длдовгорізаної вермишелі типу спагетті на добу. З метою розширення ринків збуту продукції та її конкурентоспроможності у 1998 році в кредит під гарантію Кабінету Міністрів закупили і встановили комплексно - автоматизовану технологічну лінію "турботерматик" швейцарської фірми "Бюлер" з виробництва короткорізаних макаронних виробів "екстра". У 2011 році підприємство перейменовано в приватне акціонерне товариство - ПрАТ "Хмельницька макаронна фабрика". Фасування продукції проводиться в яскраву картонну упаковку, поліпропіленову плівку на італійських автоматах фірми "Замбоні", "Сасіб" і угорських "F - Pack". Фабрика успішно конкурує з вітчизняними і зарубіжними виробниками, залучаючи покупців не тільки доступними цінами, але і високою якістю продукції і яскравою упаковкою з оригінальним дизайном. Річна потужність фабрики 16,4 тис.т макаронних виробів. Протягом останніх років застосовується Модель досконалості Європейського фонду управління якістю (ЕФУЯ), яяка охоплює усі аспекти діяльності підприємства, спрямовані на задоволення потреб споживачів та суспільства, вимог персоналу,а також на власні ділові інтереси і застосовуються для діагностики, аналізу та вдосконалення діяльності підприємства. Періодично фабрика перевіряється Держстандартом України, управлінням захисту споживачів, санепідемстанцією та іншими інспекціями. У табл 2.1 наведено основні фінансово-економічні показники діяльності ПрАТ «Хмельницька макаронна фабрика» за 2013-2015 рр.