0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Пластикові картки як сучасний засіб розвитку безготівкових розрахунків (ID:26940)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 68
Рік виконання: 2006
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 Платіжні системи 1.1. Основні терміни, визначення та поняття 1.2. Платіжні інструменти 1.3. Інструменти безготівкових розрахунків 1.4. Банківська пластикова картка – інструмент розрахунків і кредитування 1.5. Види пластикових карток 1.6. Учасники платіжних систем та Їх функції 1.7. Користувачі 1.8. Комерційні банки 1.9. Центральний банк 1.10. Спеціалізовані посередники 1.11. Основні вимоги до платіжних систем 1.12. Ефективність 1.13. Оперативність 1.14. Економічність 1.15. Надійність 1.16. Безпека 1.17. Зручність 1.18. Класифікація платіжних систем 1.19. Системи міжбанківських розрахунків 1.20. Внутрішньобанківські платіжні системи 1.21. Системи 1.22. Системи масових платежів Розділ 2. Розрахунки платіжними картками 1.1. Банківські платіжні картки 1.2. Використання пластикових карток: переваги і недоліки 1.3. Використання юридичними і фізичними особами - суб’єктами підприємницької діяльності корпоративних БПК 1.4. Порядок відкриття корпоративного картрахунку для підприємств 1.5. Порядок відкриття корпоративного картрахунку для фізосіб - суб’єктів підприємницької діяльності 1.6. Використання корпоративних карток 1.7. Особливості використання корпоративних карток працівниками підприємства при відрядженнях 1.8. Виплата зарплати працівникам з використанням БПК 1.9. Застосування БПК підприємствами торгівлі і сфери послуг 1.10. Податковий облік при використанні підприємством БПК - тарифи на обслуговування БПК, встановлені ВАБанком станом на 01.11.2001 р Висновок Список використаної літератури Пластикові картки поступово стають звичними не лише для пересічних громадян, а й для підприємств та організацій, що використовують їх для обслуговування свого бізнесу. І хоча в нас безготівкові розрахунки ще не набули такого розвитку, як у західних країнах, визнання пластикових карток як зручної та надійної системи розрахунків залишається лише питанням часу. Незважаючи на те, що банківські пластикові картки зазвичай називають кредитними, насправді це не зовсім правильно: більш поширеним на ринку є дебетовий варіант платіжних карток. Дебетові картки дозволяють проводити розрахунки лише в межах залишку на картковому рахунку, тоді як кредитні дають можливість своєму власнику скористатись сумою, що перевищує цей залишок, хоча й не більшою за ліміт кредитування. Останній встановлюється банком індивідуально, залежно від статусу клієнта, його заробітної плати та інших факторів. Світові лідери, такі як VISA та EuroCard/MasterCard надають можливість банкам-членам системи випускати і обслуговувати як кредитні, так і дебетові картки. American Express та Diners Club випускають лише розрахункові картки, інші – менш відомі, орієнтовані на випуск лише дебетових карток. Платіжні картки різних систем поділяються на різні класи, орієнтовані на певні соціальні групи клієнтів. Наприклад, основні класи VISA – Classic та Gold; MasterCard - Mass та Gold, American Express – Green та Gold. Існують також картки класів Platinum, Silver та інші. Вибір кредитної картки того чи іншого класу є передусім питанням престижу утримувача картки та істотно впливає на комплекс додаткових послуг і розмір страхового депозиту (незнижуваний залишок), що вноситься при отриманні картки. Корпоративні картки останнім часом теж почали поділяти на класи: Business картки (картки для компаній малого бізнесу) та безпосередньо Corporate картки (середній та великий бізнес). Обираючи пластикову картку, слід взяти до уваги такі критерії: - розгалуженість мережі, що приймає картки до оплати або здійснює видачу готівки; - перелік послуг, що доступні власникам карток; - якість клієнтської підтримки банку; - сума, яку доводиться сплачувати за відкриття та користування карткою; - додаткові програми лояльності; - рівень захисту коштів на карткових рахунках. На жаль, інфраструктура прийому карток у нас ще недостатньо розвинена, але лідери з найрозгалуженішою мережею вже, безперечно, визначилися. Спектр карткових послуг, які пропонують українські банки, порівняно з західними дуже вузький, хоча вже є з чого обирати. Щодо тарифів на обслуговування – кожен банк має стільки варіантів, акцій та знижок, що відразу прорахувати, котрий з них виявиться вигіднішим, неможливо. Звісно, якщо ви постійний, бажаний клієнт банку, є надія що пластикову картку ви отримаєте на значно вигідніших умовах, ніж інші. Слід також потурбуватись і про безпеку. Враховуючи досить високу вразливість карткових рахунків – ризики втрати, викрадення картки, можливість несанкціонованих розрахунків за товари і послуги з використанням карток – великою перевагою для них є можливість отримання регулярних звітів та оперативної інформації про рух та залишок коштів на карткових рахунках різноманітними електронними каналами. Це мобільний, телефонний, Інтернет-банкінг, електронна пошта. Як правило, банки надають можливість обирати найбільш прийнятний для клієнтів спосіб отримання інформації. Деякі зі згаданих електронних каналів використовуються і для дистанційного управління коштами на картковому рахунку. Вони ж дають змогу дистанційно заблокувати операції по картковому рахунку в разі втрати картки чи підозри про несанкціоноване використання коштів. Зрозуміло, що у розширенні ринку пластикових карток насамперед зацікавлені ті, хто отримує зиск від продажу даного продукту – банки, що їх емітують. Серед стовпів вітчизняного карткового бізнесу можна виділити АППБ „Аваль”, Приватбанк, банк „Надра”, деякі інші. І саме необхідністю розширення ринків збуту зумовлена поява останнім часом продуктів, орієнтованих на вузькі цільові групи споживачів, – індивідуальні картки для пенсіонерів, студентів, жінок, приватних підприємців та великих корпорацій – кожен з цих видів має свої переваги та програми лояльності, дисконтні й бонусні системи. Безперечний інтерес для банків становлять зарплатні проекти та корпоративні картки, що дають змогу одразу залучити не один десяток, а то й сотню клієнтів. Для вітчизняних банків зарплатні проекти це традиційний напрям, що є основним джерелом поширення платіжних карток та активно розвивається. Впровадження стандартних зарплатних проектів на підприємствах (випуск дебетових карток або електронних кредитних карток) обходиться підприємства безкоштовно, випуск пластикових карток – безкоштовно, обслуговування власників пластикових карток – безкоштовно. Єдине, за що сплачує підприємство – це не більше 1 відсотка від суми нарахувань на карткові рахунки, приблизно стільки ж, скільки воно сплачувало би при отриманні готівки в банку.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову