ЗВІТ про проходження виробничої практики на ТзОВ «Молочна компанія «Галичина» (ID:308105)
Зміст
Зміст
1. Характеристика підприємства і його фінансової служби 2
2. Характеристика капіталу підприємства 7
3. Доходи підприємства від різних видів діяльності 9
4. Аналіз обсягу та структури витрат підприємства 13
5. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 20
6. Пряме та непряме оподаткування підприємства 23
7. Формування і використання оборотних коштів на підприємстві 27
8. Використання банківських кредитів на підприємстві 29
9. Інвестиційна діяльність підприємства 34
10. Аналіз фінансового стану підприємства 36
Індивідуальне завдання 41
Особливості грошового обігу на підприємстві 41
Список використаних джерел 49
Додатки……………………………………………………………………………...51
Зразок роботи
1. Характеристика підприємства і його фінансової служби
Торгова марка (ТМ) «Галичина» – йогуртно-кефірний бренд №1 в Україні. Єдина повністю українська компанія першого ешелону серед молочних виробників.
Основний меседж компанії – «Чиста краса» – доносить ідею того, що «Галичина» не лише чистий продукт, як чисте повітря та чиста природа, а й чисті думки та чиста душа. Це Ти, який Ти є – чистий в цілому образі.
Компанія славиться своїми йогуртами. Форми їх випуску: стаканчик (280 гр.) та пляшечки (300 гр., 600 гр., 870 гр.).
На ринку представлені карпатські йогурти з такими смаками:
полуниця;
абрикос;
чорниця;
малина;
чорнослив;
лісова ягода;
вишня-злаки;
чорнослив-злаки;
чорниця-злаки;
яблуко-злаки;
полуниця-злаки;
злаки-насіння льону;
гарбуз-родзинки.
Початком історії компанії «Галичина» можна вважати покупку трьома львівськими комерсантами маслозаводу в 1998 році. Його устаткування на той момент було пристосоване до виробництва сухого молока, згущеного молока та масла. Однак це господарство знаходилося не в кращому стані і було нездатне переробляти великі обсяги сировини – максимум 1,5 тонн молока за добу, що в промислових масштабах зовсім небагато.
До рішення розвиватися і першої модернізації минуло три роки. Тоді були вдосконалені й перероблені деякі вузли, що дало можливість розширити асортимент виробленої продукції. Почали з виробництва найбільш затребуваних – сметани, кефіру і ряжанки.
Після ще двох років в світ вийшли тепер вже знамениті йогурти «Галичина». Сталося це в 2003 році і з тих пір йогуртова продукція – візитна картка компанії. Розвиток йшов повним ходом і ще через два роки виробнича база колись малопривабливого заводу збільшилася за рахунок побудови додаткового цеху. У той період практично весь прибуток реінвестували, забезпечуючи можливість розширюватися. Це призвело до того, що в 2005 році продукція компанії на внутрішньому ринку вже займала 3,2% від усього обсягу цільномолочної продукції [26].
Виробництво зростало, поступово відкривалися представництва в різних містах Західної України. Але на цьому підприємці не зупинилися. Випуск облігацій в 2007 році забезпечив кошти для відкриття філій компанії вже по всій країні. Проте в системі вітчизняної торгівлі відбувся свого роду переворот – супермаркети почали відмовлятися від продажу швидкопсувних продуктів, в тому числі і молочних. Перевага віддавалася товарам, пристосованим для тривалого зберігання. Така ситуація спричинила за собою і переворот в виробництві. Довелося істотно перебудовувати обладнання та міняти технологію виробництва.
Подальший розвиток привів компанію до наступного важливого етапу, який почався в 2010 році. Саме тоді відбулося злиття з волинськими підприємцями, в результаті чого утворилася «Західна молочна група ». Це дозволило вийти на новий рівень. Таке злиття принесло свої плоди, скоротивши деякі статті витрат. У першу чергу це дозволило заощадити на закупівлі сировини, а також зменшити витрати на логістику.
У 2013 році продукція під маркою «Галичина» посіла 5% вітчизняного молочного ринку. Компанія продовжила свій розвиток, випускаючи нові різновиди продукції – питні та густі йогурти з новими смаками, продовжуючи виробляти традиційні кефір і сметану. Спочатку «Галичина» була орієнтована на вітчизняний ринок, а не зарубіжний, що було продиктовано економічною ситуацією, що існувала на момент створення компанії.
На сьогоднішній день виробничі потужності ТМ «Галичина» розташовані на Західній Україні: у містечку Радехів Львівської області. Виробництво працює на сучасному європейському обладнанні: Tetra Pak (Швеція), ALFA LAVAL (Швеція), GЕА (Німеччина), Оbrам (Польща), ТEWES-BIS (Польща), ТEWES-KLIMA (Польща).
У 2011 році компанія займала другу сходинку у рейтингу найбільших виробників кисломолочних напоїв України з часткою в 10,5%. За даними рейтингу АСNielsen, за 2017 рік питні йогурти ТМ «Галичина» зайняли позицію №2 у своїй категорії. Серед кефірів «Галичина» стала брендом №3.
Якість продукції підтверджено міжнародним сертифікатом відповідності FSSC 22000 – найвищим у сфері харчових продуктів.
У 2018 році в компанії відбувся ребрендинг. ТМ «Галичина» змінила дизайн і випустила нові, унікальні для України продукти за авторським рецептом – карпатський йогурт та кефір. Запуск лінійки карпатських кисломолочних продуктів став результатом тривалих досліджень потреб та вподобань споживачів, вивчення новітніх світових трендів та традицій молочного виробництва Галичини.
Компанія «Галичина» має загальну органiзацiйну структуру:
загальнi збори;
наглядова рада;
генеральний директор;
ревiзiйна комiсiя.
Інші роботи з даної категорії: