Звіт з практики Укрсиббанк (ID:323846)
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………...…...3
ОСНОВНА ЧАСТИНА……………………………………………………………...6
1. Загальне ознайомлення з АТ «Укрсиббанк»………………………………..6
2. Ознайомлення з інформаційною системою «Операційний день банку»………………………………………………………………………………...9
3. Організація фінансової роботи АТ «Укрсиббанк» та характеристика його фінансових ресурсів………………………………………………………………...12
4. Грошові розрахунки за банківськими та клієнтськими операціями…….14
5. Прогнозування грошових ресурсів за пасивними операціями банків та їх ефективних вкладень в активні операції…………………………………………..17
6. Прогнозування грошових надходжень за активними операціями банку та їх подальших розміщень……………………………………………………….…. 19
7. Фінансово-інвестиційна діяльність банку…………………………….…..23
8.Прогнозування прибутку банку, порядок його розподілу і використання………………………………………………………………………..25
9. Регулювання фінансово-господарської діяльності банку за допомогою економічних нормативів…………………………………………………………...28
10. Оподаткування банківської установи та його специфічні особливості……………………………………………………………………….... 30
11. Взаємозв’язок банку з державними фінансовими інститутами………...33
12. Аналіз фінансового стану банку………………………………………….34
ВИСНОВКИ………………………………………………………………...………40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………….…...……..43
ДОДАТКИ………………………………………….………………………...…......45
Зразок роботи
Як уже зазначалося, «операційний день банку» – програмне забезпечення, яке обслуговує внутрішню поточну діяльність банку. Платіжний документообіг є ключовою складовою діяльності банку, оскільки господарча (уставна) діяльність банку зводиться до організації розрахунків (платіжного обігу) в готівковій та безготівковій формах через вклади, кредитування, гарантії, консультації та ін. Наскільки чітко, технологічно організовано документообіг, настільки легко реалізується виконання основних функцій банку. У будь-якій автоматизованій банківській системі найважливішою є технологія, що покладена в основу документообігу.
Розглянемо основні вимоги, які висуваються до платіжного документообігу [7]:
− повинен мати універсальний, чіткій вхідний інтерфейс, через який надходять первинні грошові документи, що ініціюють платежі; при цьому для документообігу не повинно бути різниці між клієнтським грошовим документом та грошовим документом співробітників функціональних відділів банку; функціональний відділ – підрозділ банку, що займається основною функціональною діяльністю (кредитний, депозитний, вкладів населення, валютний, фондовий та ін.);
− забезпечувати прозору маршрутизацію платіжних документів;
− надавати можливість контролювати платіж на всьому маршруті його слідування;
− чітко розрізняти відповідальність бухгалтерів за платежі, що ними здійснюються (модифікувати інформацію може лише той, хто має на це право в силу службових обов’язків);
− сприяти підвищенню безпеки економічної інформації за рахунок розмежування доступу до неї різних категорій користувачів;
− дозволяти скасування платіжного документа, якщо в ньому або документі, що до нього відноситься, знайдено помилку до закриття операційного дня.
Інші роботи з даної категорії: