066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фінанси (ID:332871)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 5
Рік виконання: 2019
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
Тема "Оподаткування бізнесу" Завдання 1. Вирішити задачу Визначити суму ПДВ, яку підприємство "Партнер" повинно перерахувати в бюджет за результатами звітного кварталу. Дані для розрахунку наведені в табл. 1. Передбачається, що всі витрати пов’язані з веденням, організацією та підготовкою господарської діяльності. Всі підтверджені відповідними первинними документами. В наявності всі податкові накладні. Розрахунків з підприємцями – платниками єдиного податку не відбувалося. Таблиця 1 Дані про доходи та витрати підприємства, грн Варіант Доходи від реалізації товарів (у т.ч. ПДВ) Безповоротна фінансова допомога Доходи від здачі майна в оренду (у т.ч. ПДВ) Витрати на придбання сировини і матеріалів (у т.ч. ПДВ) Витрати на оплату праці (з нарахуваннями) Інші обов’язкові податки і збори Оплата комунальних платежів (у т.ч. ПДВ) Витрати на рекламу (у т.ч. ПДВ) Амортизація обладнання 15 31872 6500 4320 30990 3470 468 3426 2240 1783 Завдання 2. Вирішити задачу Розрахувати суму податку на прибуток підприємства "Індекс" за 2-й квартал поточного року. Підприємство "Індекс", яке не зареєстровано платником ПДВ, виготовляє та самостійно реалізує продукцію "А". В другому кварталі поточного року підприємством "Індекс" було випущено та реалізовано продукції, за ціною та в обсягах, вказаних в табл. 2. Дані для розрахунку собівартості одиниці продукції "А" також наведені в табл. 2. В цьому ж податковому періоді підприємством для виробництва та реалізації продукції здійснено інші витрати, а також отримано інші (крім виручки від реалізації продукції) доходи, розмір яких наведено в табл. 3. Всі операції підтверджені відповідними первинними документами. За всю відвантажену продукцію покупці розрахувалися вчасно та в повному обсязі. Таблиця 2 Дані про собівартість, відпускну ціну одиниці продукції та обсяги випуску і реалізації Варіант Складові собівартості одиниці продукції Ціна реалізації одиниці продукції, грн. Кількість продукції, од. Сировина та матеріали, грн. Енергоресурси, грн. Заробітна плата з відрахуваннями, грн. Амортизація, грн. залишок на 01.04. поточного року виготовленої реалізованої 15 44,00 13,00 12,00 4,00 87,31 100 6507 5100 Таблиця 3 Дані про інші доходи та витрати підприємства, тис. грн. Варіант Витрати на управління виробництвом Амортизація інших основних засобів Витрати на утримання приміщень Витрати на рекламу Доходи від здачі майна в оренду Фактично отримані суми штрафів Безповоротна фінансова допомога 15 19,00 12,00 11,00 3,00 10,00 0,50 6,50 Завдання 3. Для фінансування інвестиційного проекту з терміном будівництва 18 місяців необхідний банківський кредит. Для прийняття рішення треба визначити повний термін погашення кредиту, якщо відомо, що на його погашення щорічно планують використовувати 80% амортизаційних відрахувань і 65% чистого прибутку. Вартість проекту - 45 млн грн Наявність власних коштів - 5 млн грн Чистий прибуток - 6 млн грн Амортизаційні відрахування - 3,4 млн грн В результаті виконання завдання необхідно також скласти графік погашення кредиту за звичайною схемою під A% (погашення основної суми кредиту рівними частинами + виплата відсотків) і амортизаційної схемою під B% (погашення в такому ж розмірі в кожен період). Процентні ставки вибрати по таблиці 4. І дайте відповідь на такі питання. Яка ще потрібна інформація, що б вибрати варіант кредитування? Де у фінансовій звітності будуть відображатися зміни по виплаті тіла і відсотків по кредиту? (Використовуйте довідкову інформацію щодо фінансової звітності) Таблиця 4 Відсотки за кредитами Вариант 15 А 24 В 23 Завдання 4. Для кожної позиції в таблиці 5 вкажіть суму, яка повинна бути відображена в звіті руху грошових коштів (ЗРГК) за рік, що закінчується 31 грудня 2019 року, і вкажіть, чи є зазначена сума грошовим відтоком або припливом і до якого виду (операційного (О), інвестиційного (І), фінансового (Ф)) грошових потоків зазначена сума повинна бути віднесена. Приклад заповнення таблиці наведено в нульовому рядку таблиці 5. 0. Об'єкт основних засобів із залишковою вартістю 1000000 грн буде реалізовано за 1200000 грн Дохід від реалізації основних засобів: 1. Дохід від реалізації продукції за рік: 38000000 грн Баланс по рахунку «Дебіторська заборгованість»: • на 01.01.2019 – 4000000 грн • на 31.12.2019 – 5200000 грн Отримано коштів від покупців за рік: 4000000 + 38000000-5200000 = 36800 000 2. Залучені кошти від випуску облігацій номіналом 5000000 грн складають 4750000 грн. Сума коштів, отримана від випуску облігацій: 3. Укладено договір оренди з щорічним платежем 600000 грн, починаючи з 30 червня 2020 року. Отримано коштів за договором оренди: кошти не отримані, оскільки Звіт про рух грошових коштів складається на 31.12.2019 року, а договір починає діяти 30.06.20. В іншому випадку отримання коштів було б припливом від операційної діяльності 4. Чистий прибуток за рік: 12500000 грн Баланс по рахунку «Нерозподілений прибуток»: • на 01.01.2019 – 44000000 грн • на 31.12.2019 – 46000000 грн Баланс по рахунку «Зобов'язання по виплаті дивідендів» на 01.01.2019 та 31.12.2019 дорівнює нулю (тобто дивіденди за рік виплачені в повному обсязі). Сума виплачених дивідендів: 44000 000 + 12500 000 – 46000 000 = 10500 000 5. Баланс по рахунку «Кредиторська заборгованість (постачальники)»: • на 01.01.2019 – 2200000 грн • на 31.12.2019 – 3200000 грн Закупівлі товарів за рік склали 27000000 грн
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову