0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегії підвищення капіталізації компанії (на прикладі ПАТ “Покровська ВЕС”) (ID:1147206)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 134
Рік виконання: 2012
Вартість: 4000
Купити цю роботу
Зміст
Контакти для замовлення: тел.: 091-616-13-33 067-290-36-38 gerasimenko.dmytrij@gmail.com ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛІЗАЦІЄЮ КОМПАНІЇ 6 1.1. Сутність капіталізації компанії 6 1.2. Фактори формування ринкової капіталізації компанії 15 1.3. Методи аналізу капіталізації компанії 28 РОЗДІЛ 2 АКТУАЛЬНІСТЬ КАПІТАЛІЗАЦІЇ КОМПАНІЇ ПАТ “ПОКРОВСЬКА ВЕС” 38 2.1. Аналіз рівня капіталізації компанії 38 2.2. Оцінка факторів формування вартості компанії 54 2.3. Особливості управління рівнем капіталізації компанії 66 РОЗДІЛ 3 НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ КАПІТАЛІЗАЦІЇ КОМПАНІЇ 74 3.1. Актуальність управління зростанням капіталізації компанії 74 3.2. Підвищення ефективності використання інвестицій та потужностей 89 3.3. Якість корпоративного управління як фактор підвищення рівня капіталізації компанії 104 ВИСНОВКИ 114 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 123 ДОДАТКИ 132
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. За останні десятиріччя в світовій економіці актуалізувались питання, пов’язані із забезпеченням суспільного розвитку на основі раціонального використання національного багатства, ресурсів, активів держави, окремих територій, суб’єктів господарювання. В зарубіжній практиці для таких цілей використовуються показники капіталізації, які характеризують процес перетворення наявних ресурсів у вартість, що приносить додаткову вартість. В розвинених країнах світу підвищення капіталізації суб’єктів господарювання розглядається в контексті можливості зростання їх ринкової вартості, тісно пов’язується з їх конкурентоспроможністю та входить до складу стратегічних цілей поруч з такими показниками як підвищення прибутковості, впровадження інновацій, ефективність інвестиційної діяльності. В Україні питанням підвищення капіталізації не приділяється належної уваги як з боку держави, так і менеджерів та власників підприємств. В результаті за міжнародними оцінками вітчизняна економіка та її суб’єкти мають низький рівень капіталізації, що негативно впливає на їх імідж на зовнішніх і внутрішніх фінансових ринках. Внаслідок низького рівня капіталізації вітчизняних суб’єктів господарювання, досить часто вони стають легкими об’єктами для поглинання. Крім цього, обмежуються їх конкурентний потенціал, можливості інноваційного розвитку. Актуальність теми дослідження обумовлюється невирішеністю багатьох проблем теоретичного та методичного характеру, пов’язаних з капіталізацією підприємств, зокрема, ефективністю управління капіталом та активами підприємств. Найменш розробленими питаннями в цьому аспекті є визначення капіталізації інноваційних підприємств та оцінки впливу капіталізації на реалізацію інноваційної діяльності. Проблемою вітчизняних підприємств є те, що з однієї сторони, низький рівень капіталізації підприємств обмежує можливості їх інноваційного розвитку, а з іншої, для підвищення рівня їх капіталізації не використовуються переваги, що забезпечуються впровадженням інновацій. Слід констатувати, що питання капіталізації економіки в цілому та окремих суб’єктів господарювання знайшли висвітлення у працях багатьох зарубіжних та вітчизняних дослідників. Серед іноземних вчених, які здійснили вагомий внесок в дослідження капіталізації підприємств, слід назвати таких: Ю.Брігхем, С.Валдайцев, М.Гордон, А.Грязнова, І.Іванов, Р.Каплан, Т.Коллер, Т.Коупленд, К.Маркс, М.Міллер, Ф.Модельяні, Д.Нортон, К.Свейбі, А.Сміт, Т.Стюарт, Д.Стерн, М.Федотова та інші. Серед вітчизняних фахівців, які досліджували капіталізацію, слід відзначити наукові праці О.Амоші, Ю.Бажала, О. Барановського, І.Бланка, П.Буряка, А.Гальчинського, В.Геєця, О.Кендюхова, М.Крупки, М.Козоріз, О.Лапко, В.Лещука, Р.Слав’юка, Л.Федулової, С.Шумської та інших. Разом з тим, низка питань, пов’язаних із дослідженням капіталізації інноваційних підприємств, потребує поглибленого дослідження. Зокрема, в недостатній мірі дослідженими та висвітленими в економічній літературі є такі питання як визначення економічної суті та особливостей процесів капіталізації інноваційних підприємств; обґрунтування механізмів управління капіталізацією інноваційних підприємств; розроблення методичних підходів до оцінки інтелектуального капіталу інноваційних підприємств тощо. Актуальність та недостатня розробленість зазначених вище питань, необхідність їх вирішення в умовах впровадження інноваційної моделі розвитку країни обумовили вибір теми магістерської роботи, окреслили об’єкт і предмет, визначили мету та завдання дослідження. Мета і завдання дослідження. Метою магістерської роботи є дослідження теоретичних та практичних аспектів формування та реалізації стратегії підвищення капіталізації компанії. Для досягнення зазначеної мети в магістерській роботі необхідно вирішити наступні завдання: - розглянути сутність капіталізації компанії; - оцінити фактори формування ринкової капіталізації компанії; - дослідити підходи до аналізу капіталізації компанії; - провести аналіз рівня капіталізації компанії ПАТ “Покровська ВЕС”; - здійснити оцінку факторів формування вартості компанії; - дослідити особливості управління рівнем капіталізації компанії; - розглянути актуальність управління зростанням капіталізації компанії; - дослідити шляхи підвищення ефективності використання інвестицій та потужностей; - дослідити роль якості корпоративного управління як фактору підвищення рівня капіталізації компанії. Об’єктом дослідження магістерської роботі є компанія ПАТ “Покровська ВЕС”. Предметом дослідження в магістерській роботі є особливості оцінки рівня капіталізації компанії та напрямки її підвищення. Методи дослідження. Теоретичним та методологічним підґрунтям магістерської роботи є наукові дослідження вітчизняних та зарубіжних учених з теорії капіталу, теорії дивідендної політики, теорії інвестицій, фінансового та економічного аналізу, оцінки вартості підприємства, концептуальні положення ринкової економіки. Для вирішення поставлених завдань використовувались сучасні методи досліджень, зокрема: методи теоретичного узагальнення; системного підходу; методи проектного та фінансового аналізу; графічний метод; методи математичної статистики. Обробка інформаційних матеріалів здійснювалася з використанням сучасних інформаційних технологій та програм. Інформаційна база дослідження. В якості інформаційної бази дослідження були використані закони та підзаконні акти України, Міжнародні та Національні стандарти оцінки вартості підприємств; монографічні дослідження та наукові публікації вітчизняних та зарубіжних дослідників з питань оцінки та підвищення капіталізації компанії; дані періодичних видань та матеріали науково-практичних конференцій.