Зміст
Вступ
Розділ 1 Організаційно – економічна характеристика підприємства – об’єкта дослідження, дослідження його фінансової діяльності
Розділ 2 Управління фінансовими результатами в міжнародному фінансовому менеджменті
Розділ 3 Оцінка управління фінансовими результатами на підприємстві
Розділ 4 Шляхи збільшення ефективності управління фінансовими результатами
Висновки
Список використаної літератури
Перелік графічного матеріалу
Рис.1 Схема структури управління Золотоніської ПКФ
Таблиця 1 Основні техніко – економічні показники діяльності підприємства
Рис. 2. Схема використання прибутку підприємства
Рис. 3. Графічна інтерпретація точки беззбитковості підприємства
Рис. 4 Графічна інтерпретація точки мінімальної рентабельності підприємства
Таблиця 2 Динаміка фінансових результатів діяльності підприємства ВАТ «Золотоніська парфюмерно – косметична фабрика» (тис.грн.)
Таблиця 3 Оцінка складу фінансових результатів
Таблиця 4 Динаміка чистого прибутку за видами діяльності
Таблиця 5 Структура чистого прибутку за видами діяльності
Таблиця 6 Вихідні дані для факторного аналізу чистого прибутку
Таблиця 7 Зведена таблиця впливу факторів на чистий прибуток 2007 року
Таблиця 8 Динаміка показників рентабельності підприємства
Таблиця 9 Вихідні дані для оцінки рентабельності власного капіталу
Таблиця 11 Зведена таблиця впливу факторів на зміну рентабельності власного капіталу
Таблиця 12 Аналіз показника прибутку на 1 гривню реалізованої продукції
Таблиця 13 Економічний ефект від пропозиції автоматизації планово – економічного відділу і бухгалтерії (в розрахунку на рік)
Підсумковий фінансовий результат діяльності підприємства – це прибуток або збиток до оподаткування, який є алгебраїчною сумою результатів від реалізації продукції, робіт і послуг, іншої реалізації, доходів і витрат від позареалізаційних операцій тощо.
Фінансовий результат певною мірою може характеризувати ефективність використання підприємством протягом періоду наданих в його розпорядження ресурсів ( основних фондів, матеріальних засобів і робочої сили ).
Актуальність теми роботи полягає в тому, що вивчення факторів які впливають на обсяг прибутку та фінансові результати дає змогу постійно удосконалювати шляхи його управлінням ним, зростання реалізації робіт і послуг і зменшення собівартості, скорочення трудових, матеріальних і фінансових затрат.
Головною метою роботи є дослідження теоретичних основ та методології управління фінансовими результатами, практичних засад управління фінансовими результами роботи ВАТ “Золотоніська парфюмерно – косметична фабрика”, а також пошук шляхів збільшення фінансових результатів діяльності підприємства.