0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління антикризовою фінансовою стратегією (ID:365581)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 47
Рік виконання: 2020
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 4 1. Стратегічний аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ДП «Завод «Електроважмаш» 1.1. Стратегічний аналіз зовнішнього середовища ДП «Завод «Електроважмаш» 1.2.Стратегічний аналіз внутрішнього середовища ДП «Завод «Електроважмаш» 1.3. Аналіз організації та ефективності формування фінансових ресурсів на ДП «Завод «Електроважмаш» та виділення детермінант стратегічних фінансових рішень. 6 14 19 2. Розроблення фінансової стратегії формування фінансових ресурсів ДП «Завод «Електроважмаш» та заходів щодо контролю за її реалізацією 26 2.1. Місія, бачення та філософія ДП «Завод «Електроважмаш» 26 2.2. Позиціонування ДП «Завод «Електроважмаш» 2.3. Дерево цілей щодо забезпечення реалізаціїї антикризової фінансової стратегії ДП «Завод «Електроважмаш» 2.4. Cтратегія формування фінансових ресурсів ДП «Завод «Електроважмаш» 27 31 34 2.5. Розроблення заходів щодо контролю за реалізацією стратегії формування фінансових ресурсів на ДП «Завод «Електроважмаш» 37 Висновок 40 Перелік використаної літератури 42 Додатки 45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДП «ЗАВОД «ЕЛЕКТРОВАЖМАШ» 1.1. Стратегічний аналіз зовнішнього середовища ДП «Завод «Електроважмаш» . Виходячи з загальних теоретичних положень в даній курсовій роботі буде здійснений комплексний стратегічний аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища суб’єкта господарювання. Аналіз зовнішнього середовища пропонується здійснити за методикою PEST – аналізу, сутність якого полягає у виявленні й оцінці впливу факторів макросередовища на результати поточної й майбутньої діяльності досліджуваної галузі. PEST-аналіз – це інструмент, призначений для виявлення політичних (Policy), економічних (Economy), соціальних (Society) і технологічних (Technology) аспектів зовнішнього середовища, що можуть уплинути на розвиток машинобудування в Україні.Політичні фактори – фактори, що впливають на політичні погляди та поділяють людей на окремі політичні групи і знаходять вираження в діяльності та прийнятті рішень місцевими органами влади та уряду; економічні фактори – фактори, що пов’язані з обігом грошей, товарів, інформації та енергії; соціальні фактори, які впливають на рівень і тривалість життя людей, а також формують їхню ціннісну орієнтацію; техніко-технологічні фактори – фактори, що пов’язані з розвитком техніки, обладнання, інструментів, процесів обробки та виготовлення продуктів, матеріалів і технологій, а також «ноу-хау». Порядок проведення PEST-аналізу. Виділяють наступні етапи проведення зовнішнього аналізу: 1. Розробляється перелік зовнішніх стратегічних факторів, що мають високу ймовірність реалізації й впливу на функціонування галузі. 2. Оцінюється значимість (ймовірність здійснення) кожної події для даної галузі шляхом присвоєння певної ваги від одиниці (найважливіша) до нуля (незначна). Сума значень показника ваги кожного фактору повинна дорівнювати одиниці, що забезпечується нормуванням. 3. Дається оцінка ступеню впливу кожної фактор-події на стратегію підприємства по 5 бальній шкалі: ’’п'ять“ - сильний вплив, серйозна небезпека; ’’одиниця“ - відсутність впливу, загрози. Визначаються зважені оцінки шляхом множення ваги фактору на силу його впливу, і підраховується сумарна зважена оцінка для даної галузі, результатом дослідження якоїє ступінь готовності обраної галузі реагувати на поточні й прогнозовані фактори зовнішнього середовища. Для початку PEST-аналізу визначимо політичні, економічні, соціальні та технологічні фактори які будемо оцінювати (табл. 1.1). ... Так, згідно рис.1.1 ми бачимо, що пік інфляції був у 2014–2015 рр. (124,9 та 143,3% відповідно). Це було спричинено зростанням цін на комунальні послуги, товари і послуги та військовим конфліктом на сході країни. Зростання цін відбувалося на фоні падіння реальних наявних доходів українців, які за попередніми оцінками експертів у 2015 році знизилися більш, ніж на чверть. У 2016 р. за статистичними даними відображено зниження інфляції – до 112,4%, тоді як у 2015 р. – 143,3%. Зміна споживчих цін в 2016 р. приблизилась до прогнозів Національного банку України і передбачали зростання споживчих цін на 12,4% за загальним підрахунком протягом року [3]. У 2017 р. інфляція прискорилася до 113,7% порівняно з 112,4% у 2016 р. Протягом 2017 р. ціни в українській промисловості зросли на 26,4%. В 2016 р. наявний показник становив 20,5%. Вже у січні 2018 р. інфляція в Україні зросла до 114,1% і перевищила сферу прогнозу Національного банку України. Базова інфляція в січні 2018 р. зросла до 9,8% у річному вимірі. Що обумовлено збільшенням виробничих витрат внаслідок подальшого зростання заробітної плати, послабленням гривні на протязі кількох попередніх місяців і прискоренням споживчого попиту [3]. Наступним економічним фактором, є обсяг прямих іноземних інвестицій направлених в галузь машинобудування, динаміка якого представлена на рис. 1.2.
Інші роботи з даної категорії: