0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мовні маніпуляціі в медіа та соціальних мережах (ID:1118813)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2024
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1 ВІЙНА В УКРАЇНІ. ПИТАННЯ МАНІПУЛЯЦІЙ ТА ПРОПАГАНДИ 8 1.1 Базові питання про війну. 8 1.2 Основні характеристики маніпуляції 11 1.3 Що роcпропаганда поширює зараз у світі 12 РОЗДІЛ 2 ОСНОВНІ ДОСЛІДНІ ПИТАННЯ 19 2.1 Лінгвістична модель політичних комунікацій у соціальній мережі «Twitter» щодо президента США Д. Трампа 5 листопада 2024 р. 19 2.2 Мережева лінгвістика, «TWITTER» і лінгвістичні моделі: теоретичний огляд 24 РОЗДІЛ 3 ПЕРЕКЛАДАЦЬКИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ІНАВГУРАЦІЙНИХ ПРОМОВ 26 3.1 Трансформації у перекладі інавгураційної промови Дональда Трампа 26 3.2 Трансформації у перекладі інавгураційної промови Володимира Зеленського 29 3.3 Особливості перекладу промов Дональда Трампа та Володимира Зеленського 31 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 40  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження визначається вивченістю механізмів маніпулятивного впливу, а також необхідністю виявлення маніпулятивного потенціалу сучасних англійських та українських засобів масової інформації. Створення інформаційної системи автоматичної обробки тексту дозволить виявити маніпулятивні матеріали, що є інформаційною зброєю, і до певної міри запобігти навмисному спотворенню картини світу масового читача. Основу методології дослідження склали праці вчених у галузі політичного дискурсу [1, 2, 3, 4], мовного впливу, маніпулятивного впливу [5, 6, 7, 8, 9]. Додатково ми спиралися на результати роботи зі створення програмного забезпечення визначення маніпулятивності політичного медіатексту під керівництвом А.В. Колмогорової [10]. У свою чергу методика аналізу мовного матеріалу виходить з теорії Т. Ван Дейка [1] і відображає основні аспекти когнітивного аналізу дискурсу: аналіз макроструктур, текстуальний аналіз. На початковому етапі роботи у процесі 2-х ступінчастої систематичної кластерної вибірки було сформовано малий корпус текстів, проведено лінгвістичну розмітку за низкою інформативних ознак. Ця науково-дослідницька робота відображає результати роботи за підсумками проведення глибинного аналізу текстів, що виявляють ознаки маніпулятивності, формалізації правил та формування словників за маніпулятивними ознаками. Матеріалом дослідження стали 100 текстів маніпулятивного характеру, опублікованих на двох порталах новин експертного та інформаційно-аналітичного характеру. Метою дослідження є дослідити мовні маніпуляціі в медіа та соціальних мережах. Завдання: 1. Дослідити базові питання про війну. 2. Розглянути основні характеристики маніпуляції. 3. Охарактеризувати, що роспропаганда поширює зараз у світі.
Інші роботи з даної категорії: