0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Дебати як метод розвитку комунікативних умінь учнів 9-х класів загальноосвітніх шкіл» (ID:1125520)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 27
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ ………………………………………………………………………………...3 Розділ 1. Теоретичні засади навчання навчальних дебатів іноземною мовою в старших класах загальноосвітньої школи.................................................................5 1.1. Метод дебатів в методиці навчання іноземної мови …………………………5 1.2. Психологічні особливості учнів 9 класів при відборі теми для дебатів ....... 6 Висновки до першого розділу..................................................................................9 Розділ 2. Методика навчання дебатному спілкуванню в старших класах загальноосвітньої школи .........................................................................................10 2.1. Організація дебатів в учнів дев'ятих класів загальноосвітніх шкіл..............10 2.2. Система вправ для розвитку комунікативних умінь учнів дев’ятих класів із застосуванням методу «дебати» 2.3. Методичні рекомендації щодо реалізації поданого комплексу вправ……...21 Висновки до другого розділу....................................................................................25 Висновки ................................................................................................................. 26 Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Початок третього тисячоліття, коли в Україні посилюються інтеграційні процеси до європейської та світової спільноти, ставить нові вимоги перед якістю та змістом української освіти. Наше суспільство потребує фахівців, здатних не лише до кваліфікованого виконання професійних завдань, але й спроможних комунікувати мовою сучасної науки, бізнесу та культури – англійською. Таким чином сучасний українець повинен вміти орієнтуватися в теперішньому полікультурному світі, встановлювати контакти та вести діалог з представниками інших культур. У зв’язку з цим, багато випускників шкіл вступають до іноземних університетів, а в українських закладах середньої і вищої освіти зустрічаються зі студентами та викладачами іноземного походження [2, с. 5]. Проблема впровадження дебатних технологій у педагогічну практику розглядалася багатьма дослідниками (Н. Волошина, О. Дідух, О. Калінкіна, М. Любецька, Є. Орєшина, О. Смирнова). Незважаючи на дослідження дебатів як передових мовленнєвих технологій, сьогодні залишається не повністю розкритою проблема комплексного підходу до застосування дебатних технологій для розвитку життєвих компетенцій та громадянської самосвідомості в освітньому просторі [3, c. 3]. Цей факт поглиблює протиріччя між необхідністю володіння учнями іншомовними вміннями говоріння та недостатньою розробленістю методики навчання за технологією «дебати» на уроці іноземної мови в середній школі. Спроба представити один з варіантів вирішення цієї суперечності зумовлює актуальність цієї курсової роботи. Метою курсової роботи є дослідження методу дебатів як технології розвитку комунікативних умінь учнів дев’ятих класів загальноосвітніх шкіл та розробка відповідної системи вправ. Об’єктом курсової роботи є дебати як одна з технологій розвитку комунікативних умінь учнів дев’ятих класів загальноосвітніх шкіл. Предметом курсової роботи є методика формування комунікативних умінь учнів дев’ятих класів загальноосвітніх шкіл за допомогою методу дебатів. Для досягнення зазначеної мети необхідно реалізувати такі завдання: 1. Визначити місце методу дебатів в методиці навчання іноземних мов. 2. Проаналізувати психологічний потенціал методу дебатів як технології розвитку комунікативних умінь учнів 9-х класів. 3. Охарактеризувати організацію дебатів на уроках з англійської мови. 4. Розробити комплекс вправ щодо розвитку комунікативних навичок учнів 9-х класів через застосування методу дебатів. 5. Надати методичні рекомендації щодо реалізації розробленого комплексу вправ.