0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка " Освітні втрати в якості знань та вмінь учнів з англійської мови. (ID:1164099)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 12
Рік виконання: 2024
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Основна частина Висновок Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Зараз освіта в нашій країні переживає не найкращий період. За часи пандемії COVID-19 та далі від початку війни в Україні, учні набули великих втрат у навчанні. Спочатку було дистанційне навчання, а потім окупація, воєнні дії, часті повітряні тривоги та сидіння в укриттях, потім відсутність світла та нестійкий психологічний стан – та це ще весь список певних чинників, які впливали та й продовжують впливати на стан якості освіти школярів і набуття ними необхідних знань та вмінь. Тож сьогодні гостро стоїть завдання створення та застосування програм з подолання навчальних втрат. Висновки українських і зарубіжних досліджень свідчать, що головними причинами навчальних втрат є втрати в навчальному часі та перехід освітніх закладів на дистанційне навчання. Ну і ще одним показником, який виріс з початком війни в Україні й дуже впливають на результати навчання, є психологічний стан учнів, їхніх батьків, учителів, директорів закладів освіти[4]. На сьогоднішній день міжнародні системи освіти налаштовані на ліквідацію освітніх втрат, пов’язаних із ковідом, тому що це це не окрема проблема школи або конкретного учня, а це – освітня криза, яка впливає на подальший розвиток усього суспільства. Більше того, ситуація вона сама собою не вирішиться, а навчальні втрати сьогодні необхідно розглядати як комплексний показник освітньої системи.