СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування англомовної лексичної компетенції учнів на уроках іноземної мови в початкових класах (ID:1231581)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 85
Рік виконання: 2024
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 1.1. Компетентнісний підхід до освіти в сучасній школі 1.2. Сутність іншомовної лексичної компетенції 1.3. Психологічні особливості учнів молодшого шкільного віку та їх урахування у процесі навчання лексики РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 2.1. Відбір лексики для формування основ лексичної компетенції учнів початкової школи 2.2. Система вправ для формування основ лексичної компетенції молодших школярі 2.3. Формування лексичних навичок і стійкого інтересу до іноземної мови в молодших школярів через використання ігор й ігрових моментів на уроці англійської мови РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ТА РОЗРОБКА МЕТОДИК ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ 3.1. Вивчення досвіду роботи вчителя англійської мови Користівського ліцею, Приютівської селищної ради, Олександрійського району щодо вивчення питання формування основ лексичної компетенції на уроках англійської мови в початкових класах .Експериментальна перевірка запропонованої методики формування основ лексичної компетенції учнів початкової школи 3.2. Розробка технік (системи вправ) щодо засвоєння нових лексичних одиниць на уроках англійської мови в початкових класах ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Додаток А. План-конспект уроку з англійської мови з використанням методів навчання лексики Додаток Б. Розробка технік (системи вправ) щодо засвоєння нових лексичних одиниць на уроках англійської мови в початкових класах
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В межах даного дослідження нами було вивчено суть поняття “лексична компетенція” як складової комунікативної компетенції, а також “міждисциплінарні зв’язки”; психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку та резервні можливості МДЗ. На основі проведеного дослідження можна зробити наступні висновки: 1. Враховуючи сутність поняття лексичної компетенції, її основні ознаки, ми відмітили, що вона є складовою комунікативної компетенції; виділили 3 основні етапи у роботі над лексикою - ознайомлення та первинне закріплення; рецептивно-репродуктивне опрацювання ЛО на рівні речення; розвиток умінь використання лексичних одиниць у різних видах мовленнєвої діяльності на рівні понадфразової єдності. Проаналізувавши кожен з етапів навчання лексики, ми помітили, що у ході ознайомлення та роботи над лексичними одиницями різних тем англійської мови існує зв'язок з темами інших предметів початкового циклу, що дає можливість говорити про міждисциплінарні зв’язки англійської мови з іншими предметами. Розглядаючи можливості формування основ лексичної компетенції учнів початкової школи, ми відмітили вплив психолого-фізіологічні особливостей дітей на навчально-виховний процес. Ми вивчили особливості таких психологічних процесів молодших школярів, як пам’ять, увага, уява, розумові здібності, мислення, сприйняття. Проаналізувавши роль міжпредметних зв'язків при навчанні лексики молодших школярів, ми відзначили, що їх здійснення допомагає формуванню в учнів цілісного уявлення про явища природи і взаємозв'язку між ними і тому робить знання практично більш значущими і застосовними, це допомагає учням використовувати при вивченні іноземної мови ті знання і вміння, які вони придбали при вивченні інших предметів. Нами було розкрито зв'язок англійської мови з цими предметами з урахуванням традиційного та інноваційного підходів на основі форм, методів та засобів навчання. 2. Для того, щоб правильно організувати процес засвоєння лексичних одиниць молодшими школярами, нами була розроблена система вправ для навчання лексики молодших школярів з урахуванням МДЗ. З огляду на вихідний тематичний та додатковий дидактичний критерії, нами була відібрана лексика для формування основ лексичної компетенції учнів початкової школи та висунені вимоги до вправ. З урахуванням вимог до вправ для навчання лексики молодших школярів, нами був розроблений комплекс вправ для навчання лексики молодших школярів з урахуванням МДЗ, що складається з двох підсистем: - підсистема А – (підсистема вправ для формування рецептивної лексичної навички) та підсистема Б – (підсистема вправ для формування репродуктивної лексичної навички). Підсистема А містить два етапи, яким відповідають два типи вправ рецептивно репродуктивні не комунікативні та репродуктивно продуктивні умовно-комунікативні, оскільки для формування рецептивної лексичної навички використовуються 2 групи вправ – вправи для введення лексичних одиниць та вправи для рецептивного опрацювання лексичних одиниць. З огляду на 3 групи вправ – рецептивно-репродуктивні не комунікативні, репродуктивно-продуктивні умовно-комунікативні та продуктивні комунікативні, для формування репродуктивної лексичної навички підсистема Б побудована за трьома етапами. 3. Враховуючи розроблену систему вправ, що складається з 2-х підсистем, нами було експериментально перевірено ефективність її застосування на практиці з метою підвищення та покращення навчальновиховного процесу. Отримані дані свідчать про те, що запропонована нами методика на основі паралельного вивчення активного і пасивного лексичного словника учнями є ефективною. 4. На основі результатів проведеного нами теоретичного дослідження та експериментального навчання ми розробили методичні рекомендації щодо формування основ лексичної компетенції молодших школярів з урахуванням міждисциплінарних зв’язків, які полегшують співпрацю з учнями початкової школи, а також дають оцінку розробленій нами методиці навчання лексики молодших школярів з урахуванням МДЗ.
Інші роботи з даної категорії: