0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конструювання ґендеру в англомовному політичному дискурсі. (ID:125415)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 96
Рік виконання: 2016
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНСТРУЮВАННЯ ҐЕНДЕРУ В ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ 1.1. Категорія „конструювання ґендеру” в лінгвістичних ґендерних теоріях 1.2. Сутнісні характеристики поняття політичного дискурсу 1.3. Наукові підходи до ґендерних досліджень політичного дискурсу РОЗДІЛ 2. МЕХАНІЗМ КОНСТРУЮВАННЯ ҐЕНДЕРУ В АНГЛОМОВНОМУ ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ 2.1. Відмінності фемінних і маскулінних комунікативних стратегій в англомовному політичному дискурсі 2.2. Стилістичні особливості конструювання ґендеру в англомовному політичному дискурсі 2.3. Ґендерне маркування лексичних одиниць в англомовному політичному дискурсі 2.4. Способи актуалізації ґендерних стереотипів в англомовному політичному дискурсі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Т. В. Говорун та О. М. Кікінежді [21] зазначають, що ґендер – соціолінгвістична категорія, яка на відміну від біологічної статі, виступає набором соціорольових самовизначень, які можуть співпадати із суто біологічними статево-рольовими стереотипами або суперечити їм. Аналіз структури мови дозволяє отримати інформацію про те, яку роль відіграє ґендер в тій або іншій культурі, які поведінкові норми для чоловіків та жінок фіксуються в текстах різного типу, як змінюється уявлення про ґендерні норми, маскулінність та фемінність в часі, які стильові особливості можуть бути віднесені до переважно жіночих або переважно чоловічих, як усвідомлюється мужність та жіночність в різних мовах і культурах, як ґендерна приналежність впливає на засвоєння мови, з якими фрагментами і тематичними сферами мовної картини світу вона пов’язана [21, с. 55]. .... І. А. Лівицька [45] типізує іміджеві стратегії, що застосовують жінки у сучасній політиці: 1) Жінки – „чоловіки”. Репрезентація образу заснована на слововживаннях, що традиційно відносяться до політичного дискурсу, наприклад, „війна”, „спорт”, які, на думку автора, несуть, швидше, нейтральну прагматику в силу своєї безвиході і традиційності (пор.: Sarah Palin the Undefeated. … many of them grassroots activists who’ll be essential for a caucus battle, if she does get into the race. To be completely honest, I don’t believe that Palin has any intention of actually running for president [45].