0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання різних форм взаємодії учителя і учня на уроці іноземної мови як засіб підвищення якості та ефективності навчально-виховного процесу у середній ЗОШ (англ.. мова (ID:32406)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2012
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА ТА НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ 1.1. Загальні особливості педагогічної взаємодії. Зміст поняття "педагогічне спілкування" 1.2. Особистість учня та вчителя іноземної мови РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ШКОЛІ 2.1. Педагогічна взаємодія на уроці іноземної мови 2.2. Диференціація навчання як необхідна умова формування творчих здібностей школярів 2.3. Методи взаємодії вчителя та учня, що використовуються під час проведення уроку іноземної мови в середніх класах РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ЯКОСТІ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову