0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання зорових опор у навчанні іноземної мови на початковому ступені СЗОШ (ID:39736)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 32
Рік виконання: 2011
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ЗОРОВА НАОЧНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ІНТЕРСИФІКАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ СТУПЕНІ ЗОШ 1.1. Психолого-педагогічна характеристика молодших школярів 1.2. Наочність як провідний принцип дидактики 1.3. Використання зорових опор як метод активізації навчального процесу у молодшій школі РОЗДІЛ ІІ. ЗАСТОСУВАННЯ ЗОРОВИХ ОПОР ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Типи та види зорової наочності на уроках викладання іноземної мови 2.2. Практичне використання зорових опор при навчанні іноземної мови молодших школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову