СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ID:851795)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ
1.1. Психолого-педагогічні особливості сприймання іноземної мови дошкільниками
1.2. Завдання, зміст, форми та засоби навчання англійської мови дітей дошкільного віку
РОЗДІЛ 2.СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
2.1. Використання методу повної фізичної реакції Total Physical Response (TPR) для навчання іноземної мови дітей дошкільного віку
2.2. Технологія «Lapbook» на заняттях із англійської мови
2.3. Інтегрований підхід при вивченні англійської мови дошкільниками
2.4. Мовне портфоліо як форма узагальнення досягнень дошкільників
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
Якість дошкільної освіти неможлива без пошуку та впровадження інноваційних моделей життєдіяльності дітей. Сучасність вимагає відповідності змісту освіти життєвим потребам. Досвід вивчення іноземної мови як в Україні, так і за її межами доводить, що цей процес потрібно починати з раннього дитинства й у межах інноваційних технологій.
Нові освітні реалії передбачають формування філософії сучасного європейця – «навчання упродовж життя», що дає усвідомлення необхідності самоосвітньої діяльності особистості та її готовності опановувати нові знання, зокрема вивчати мови. Такі реалії потребують змін вимог до рівнів володіння іноземними мовами, визначення нових підходів до відбору змісту та організації матеріалів, використання адекватних форм і видів контролю.
Закон України «Про дошкільну освіту» [8], Базовий компонент початкової та дошкільної освіти [2] в Україні проголошують освітніми пріоритетами забезпечення гармонійного та різнобічного розвитку особистості, формування у неї цілісної картини світу, що спонукає до підвищення статусу іноземної мови як важливого засобу комунікації та навчального предмета.
Доцільність навчання дітей дошкільного віку іноземних мов віддзеркалена в низці праць вітчизняних та зарубіжних учених (Н. Агурова, В.Гінзберг, С.Гоздецька, В.Плахотнік, О.Ханова та ін.). Педагогічні засади активізації вивчання іноземної мови дітей шестирічного віку в умовах дошкільного закладу освіти теоретично обґрунтовані дослідженнями Ш.Амонашвілі, Н.Гальскова, Є.Протасова, Т.Шкваріна та ін.. Питанню індивідуального підходу у процесі раннього вивчення іноземної мови як засобу розвитку дитини в соціумі присвячено ряд психолого-педагогічних праць (В.Андреєв, Л.Деркач, О.Савченко, М.Феденко та ін.).
Поряд із цим питання про сучасні підходи до викладання англійської мови в дошкільному навчальному закладі, на наш погляд, вивчена недостатньо, потребує додаткового дослідження та подальшого аналізу, що і визначає актуальність роботи.
Метою роботи стало вивчення сучасних тенденцій навчання англійської мови дітей дошкільного віку, зокрема новітніх технологій та методів, прийомів навчання іншомовного спілкування, враховуючи індивідуально-психологічні та вікові особливості дошкільників.
Відповідно до мети роботи сформовано основні завдання дослідження:
• визначити основні психолого-педагогічні особливості сприймання іноземної мови дошкільниками;
• дослідити особливості навчання іноземної мови в сучасних дошкільних навчальних закладах, зокрема уточнити зміст, завдання і принципи навчання;
• теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність використання новітніх технологій та методів навчання.
Об’єктом дослідження є вивчення англійської мови в дошкільному закладі.
Предметом дослідження є новітні методи та технології навчання англійської мови дітьми дошкільного віку.
Курсова робота складається зі вступу та двох розділів, загальних висновків та списку використаної літератури. Загальний обсяг роботи – 45 сторінок.
Інші роботи з даної категорії: