0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Функціональні особливості вставних конструкцій в рекламних текстах (ID:89428)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 27
Рік виконання: 2014
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВСТАВНИХ КОНСТРУКЦІЙ 1.1. Функціональні особливості вставних конструкцій 1.2. Вставні члени речення в англійській мові Висновки до 1-го розділу РОЗДІЛ 2. ВСТАВНІ КОНСТРУКЦІЇ В РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ: ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ 2.1. Особливості мови реклами 2.2. Вставні та вставлені конструкцій в рекламних текстах: ототожнення і розмежування 2.3. Особливості перекладу рекламних повідомлень та слоганів в англійській та українській мовах Висновки до 2-го розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову