0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегічне управління національною економічною безпекою України (ID:1055495)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 69
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЮ ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ УКРАЇНИ 1.1. Сутність, зміст та основні елементи системи національної економічної безпеки України 1.2. Сутність, зміст та основні елементи системи національної економічної безпеки України РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЮ ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ УКРАЇНИ 2.1. Оцінка ефективності функціонування системи національної економічної безпеки в Україні 2.2. Дослідження напрямків стратегічного управління національною економічною безпекою України в умовах воєнного стану РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ОПТИМІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЮ ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ УКРАЇНИ З УРАХУВАННЯМ ЗАГРОЗ ТА ВИКОРИСТАННЯМ СВІТОВОГО ДОСВІДУ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Національна безпека є наріжним каменем державотворення і, без сумніву, це також стосується і становлення Української держави. Наразі Україна у безпековому вимірі протистоїть безпрецедентним загрозам. Бажання належним чином відстояти національні інтереси та при цьому продовжувати вигідний нам шлях розвитку, забезпечувати захист інтересів наших громадян від загроз розвідувально-підривного, терористичного, кіберінформаційного, техногенного і іншого характеру, настання яких можливе через ураження об'єктів критичної інфраструктури, зумовлюють необхідність раціонального системного підходу до побудови належної нормативно-правової бази щодо захисту об’єктів критичної інфраструктури. Досить вагомими були і лишаються економічні загрози національній безпеці України. Із-поміж ключових цілей політики національної безпеки у внутрішній сфері було виокремлено забезпечення належного рівня економічної безпеки, що є неможливим без забезпечення структурної перебудови й посилерння конкурентоспроможності національної економічної системи. Це стало причиною розробки і затвердження 14 вересня 2020 р. нової Стратегії національної безпеки України [36]. Таким чином, виявлення й узагальнення закономірностей та тенденцій у сфері національної безпеки України, обґрунтування з їх урахуванням рекомендацій для прийняття відповідних державних рішень набуває в сучасних умовах першорядного значення. Крім того, актуальність цієї теми зумовлена посиленням ризиків глобалізаційного рівня на стан економічної безпеки держав, що інтегровані у систему світогосподарських зв’язків. Однією із важливих передумов протидії цим ризикам та контролю їх на прийнятному рівні є обрання релевантного аналітичного інструментарію для їх оцінювання. Економічну безпеку доцільно розглядати у статусі базової складової національної безпеки, її засад і матеріальної основи та, разом з тим, як взаємопов'язану систему визначених рівнів (Додаток А) [36]. Це означає, як вказують дослідники, що стан національної безпеки держави є залежним «від життєздатності економіки, її ефективності, мобільності, конкурентоспроможності. Забезпечення економічної безпеки є виключною прерогативою держави» [14, с. 90]. Об'єктами національної економічної безпеки являються державні інститути, соціум, домогосподарство, окремі громадяни, економічні суб’єкти, заклади, організації, визначені території, а також базові компоненти економічної безпеки й економічна система загалом [36]. Водночас держава є не лише об'єктом, але й базовим суб'єктом економічної безпеки та здійснює власні функції у зазначеній сфері через структури законодавчої, виконавчої й судової гілок влади. Разом із тим, вказане не виключає участі громадян та їх об'єднань у підтриманні економічної безпеки. Крім того, вказані дії мають усіляким чином заохочуватися державою. Слід нагадати, що у Конституції України чітко зазначено, що «забезпечення економічної безпеки є найважливішою функцією держави і справою всього українського народу». Водночас активна роль громадянина у забезпеченні економічної безпеки не є можливою без розуміння ним важливості вказаної державної справи у прояву активної громадської позиції [15]. Першочергове значення у ході створення й забезпеченні системи економічної безпеки як компоненту цілісної системи національної безпеки держави має визначення національних інтересів в економічній сфері. Адже саме від цього «залежить вироблення ефективних засобів їх реалізації і захисту, а розробка концепції і стратегії забезпечення економічної безпеки завжди спирається на довгострокові національні економічні інтереси» [15].