0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА У СФЕРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ (ID:1126171)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 77
Рік виконання: 2024
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ В СФЕРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ…………………………..10 1.1 Поняття та зміст національної безпеки в сучасних умовах 10 1.2 Стратегічне планування держави щодо забезпечення національної безпеки України 20 1.3 Правове забезпечення реалізації державної політики України в сфері національної безпеки 29 1.4 Інституційне забезпечення реалізації державної політик України в сфері національної безпеки 35 РОЗДІЛ 2 ЗАРУБІЖНИЙ І ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ 45 2.1. Досвід зарубіжних країн ЄС 45 2.2 Досвід США, Франції, Німеччини, Китаю та Туреччини. 48 РОЗДІЛ 3 СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВНІ ШЛЯХИ РОЗВИТКУДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ 56 3.1 Сучасний стан державної політики в сфері національної безпеки 56 3.2 Напрями вдосконалення механізму цивільного контролю як важливої складової державної політики у сфері національної безпеки України 60 3.3 Перспективи розвитку державної політики у сфері національної безпеки України 75 ВИСНОВКИ 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 87
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ В СФЕРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ 1.1 Поняття та зміст національної безпеки в сучасних умовах За останні роки питання безпеки загалом, і національної безпеки зокрема, згідно з теоретичними розробками вітчизняних та зарубіжних вчених набуло статусу ключової категорії. Забезпечення національної безпеки завжди було і залишається одним із найвищих пріоритетів для держави та відіграє важливу роль у сучасному суспільстві. Серед іншого, не менш важливим питанням є визначення поняття національної безпеки та уточнення її змісту в сучасних умовах. У зв’язку з цим у нашому дослідженні вважається необхідним, перш за все, дослідити сутність категорії «національна безпека» [1, c. 213]. На сьогодні наукове співтовариство не встановило однозначності з цього питання, а величезний масив визначень національної безпеки, її структурних елементів, який існує в сучасній науці, створює невизначеність у теоретичному розгляді, а також створює плутанину в практичній реалізації їх повноваження правоохоронних органів. Це зумовлює необхідність дослідження теоретичних розробок питання, що розглядається, і, як наслідок, уточнення його нормативного закріплення за законодавством України. Підвищений інтерес наукового співтовариства до національної безпеки та її різноманітні дослідження є значним кроком уперед у розумінні природи та причин цього. Довгий час «національна безпека» ототожнювалася з «безпекою держави», яка, у свою чергу, розумілася як вузька військова і зовнішня політика і спрямованість якої полягала в захисті країни від зовнішніх і внутрішніх ворогів, безпеці державних інституцій, тощо, а розуміння безпеки ґрунтувалося на поняттях «боротьба» та «співпраця». Як зазначив Б.А. Кормичі: «Концепція національної безпеки має велику кількість виміріві та аспектів, відмінність між якими полягає ві тому, щоб у тому числі й відповідніі позиції, з яких розглядається це питання» [2і, c. 22], бо не дивлячись навіть наі наявні принципові узгодження стосовно методології та системиі світогляду в цьому питання, все ж існуютьі яскраво виражені розбіжності в розумінні суті таі змісту національної безпеки у вчених-правознавців, порівняноі з військовими, економістами, політологами, тощо. Тому більшоюі мірою вчені відносять це поняття до багатогранногоі. Власне, термін «національна безпека» був введений уі політико-правовий обіг у 1904 р. іі до 1947 р. характеризувався значенням «оборона» [3і, c. 15]. Переходячи безпосередньо до основного питанняі, зазначимо, що загалом наукова та експертна спільнотаі умовно виділяють два підходи до тлумачення цьогоі терміна: вузький і розширений [4, c. 5і]. Вузьке тлумачення категорії «безпека» у переважної більшостіі вчених пов’язане із загрозами стану зовнішнього проявуі. У цьому контексті національна безпека є ключовоюі метою реалізації зовнішньої політики держави. У цьомуі аспекті необхідно виділити загальноприйняте, класичне трактування національноїі безпеки, яке дає К.С. Гаджієв: «Національнаі безпека — це фізичний захист держави від зовнішніхі насильницьких загроз, переважно військового характеру» [5, сі. 102]. У свою чергу, за словами Єі. І. Скакунової: «Національна безпека – це стан, якийі забезпечує достатню економічну та військову силу націїі для протидії загрозам її існуванню, які надходятьі з боку інших країн та зсередини країниі, і гарантією такої безпеки є володіння військовоїі сили та через міжнародні угоди можливість отриманняі допомоги від інших держав » [6, с. 178і].