0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління розвитком територіальної громади міста (ID:121183)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2015
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1. Теоретичні засади управління розвитком територіальної громади 1.1 Визначення поняття територіальної громади та основних принципів її організації 1.2 Конституційні та правові проблеми місцевого самоврядування в Україні Розділ 2. Сучасний стан розвитку територіальної громади 2.1 Тенденції розвитку міжбюджетних відносин 2.2 Сучасні тенденції розвитку земельних відносин на місцевому рівні 2.3 Кращі українські практики місцевого самоврядування Розділ. 3 Напрямки вдосконалення розвитку територіальних громад в Україні ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Однією із найактуальніших і невідкладних проблем у побудові сучасної демократичної, конкурентоспроможної і єдиної Української держави, забезпеченні її сталого економічного розвитку є прискорення реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади. Ідеться передусім про формування повноцінного ефективного самоврядування на базовому, районному та обласному рівнях з утворенням відповідних інститутів, оптимізацію адміністративно-територіального устрою та чинної моделі територіальної організації влади, запровадження механізмів демократії на місцях, приведення їх у відповідність з європейськими засадами і світовими стандартами. Ураховуючи досвід зарубіжних країн, питання впровадження економічних, соціальних та політичних перетворень в Україні потрібно розглядати саме в контексті європейської інтеграції. Ефективна реалізація цього курсу вимагає від органів влади всіх рівнів таких узгоджених заходів: здійснення суттєвих інституційних змін; реформування принципів та методів роботи, у тому числі й у сфері підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів; забезпечення фінансово-економічних можливостей стимулювання розвитку місцевого самоврядування тощо. Кризові явища в економічній, соціальній та політичній сферах, протестні акції, прояви націоналізму або сепаратизму, що відбуваються в нашій країні останнім часом – це значною мірю результат надмірної централізації влади, нерозвиненості народовладдя та демократичних форм управління суспільним розвитком. Недосконалість правового механізму та відсутність чіткого фінансового механізму реалізації реформ місцевої влади, її формальний, імітаційний характер, концентрація повноважень у міністерствах та відомствах на центральному рівні, корупція в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, відсутність стратегічного бачення розвитку країни перешкоджають модернізації місцевого самоврядування в Україні. Результатом довготривалого обговорення науковцями, політиками та практиками цих проблем є Концепція реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, схвалена Кабінетом Міністрів розпорядженням від 1 квітня 2014 р. № 333-р, що передбачає реалізацію таких пріоритетних завдань реформи: – забезпечення доступності та якості публічних послуг; – досягнення оптимального розподілу повноважень між органами місцевого самоврядування й органами державної влади; – визначення обґрунтованої територіальної основи для діяльності органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади з метою забезпечення доступності й належної якості публічних послуг, що надаються цими органами; – створення належних матеріальних, фінансових та організаційних умов для забезпечення виконання органами місцевого самоврядування власних і делегованих повноважень. Для виконання цих завдань необхідно: 1. Прискорити законодавче і нормативно-правове врегулювання питань місцевого самоврядування в Україні, забезпечити правову, матеріально-фінансову, організаційну самостійність органів місцевого самоврядування, повноту і виключність їх повноважень і функцій на підвідомчий території. 2. Запровадити в практику принципи “доброго врядування”, сформульовані міжнародними організаціями (ООН, Рада Європи та ін.) для органів місцевого самоврядування. 3. Модернізувати систему адміністративно-територіального устрою, яка є архаїчною та не відповідає реаліям сучасного суспільно-політичного та економічного життя країни. 4. Оптимізувати систему територіальної організації влади. 5. Здійснити інституційну трансформацію органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади на оновленій територіальній основі – провести укрупнення певної частини існуючих районів, а також територіальних громад на основі їх добровільного об’єднання на низовому рівні до такого розміру, який забезпечить їм необхідні інфраструктурні, кадрові, організаційні ресурси, достатні власні джерела наповнення місцевого бюджету. 6. Конституційно визначити за принципами субсидіарності та децентралізації державної влади оптимальний баланс компетенцій органів місцевого самоврядування базового, районного та обласного рівнів, здійснюваних ними функцій, власних та делегованих повноважень, а також відповідальності перед територіальними громадами і державою. 7. Утворити районні та обласні виконавчі органи місцевого самоврядування (виконавчі комітети), які надаватимуть населенню більшу частину публічних послуг, притаманних районному та обласному рівням. 8. Гарантувати матеріальну, фінансову та організаційну автономію місцевого самоврядування в Україні як одну з головних передумов розбудови демократичної держави. 9. Виробити дієві механізми фінансової підтримки місцевих органів влади щодо реалізації спільних програм і проектів у рамках транскордонного співробітництва, яке сьогодні є інноваційним інструментом забезпечення сталого регіонального розвитку, спрямованим на нівелювання негативного впливу кордонів на повсякденне життя громадян. 10. Забезпечити формування кадрового корпусу місцевого самоврядування на засадах професійності й високої компетентності. 11. Упровадити в Україні нову парадигму публічного управління – демократичне врядування, побудоване на поєднанні децентралізації та участі громадськості, забезпечити активну державну підтримку так званої “партисипативної демократії” як вищої серед різних форм демократії, коли громадяни беруть участь у процесі розроблення й прийняття управлінських рішень та контролі за їх реалізацією на місцевому рівні.