0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНУ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ (ID:1217968)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 38
Рік виконання: 2024
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………..… РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНУ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ (ЗА МАТЕРІАЛАМИ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ, М. КИЇВ.)…………………………..….. 1.1.Характеристика організаційного забезпечення формування іміджу Міністерства розвитку громад та територій України........................................... 1.2. Оцінка ресурсного забезпечення..................................................................... 1.3 Аналіз іміджу та репутації державних службовців …………………...…… РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ОРГАНУ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ (ЗА МАТЕРІАЛАМИ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ, М. КИЇВ.) …………………………………..……..….. 2.1. Проблеми та перспективи розвитку іміджу органу публічної влади…..… 2.2. Пропозиції та заходи щодо вдосконалення формування іміджу державних служб…………………………………….…………………………… ВИСНОВКИ………………………………………...………………..…………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. Розвиток України та реформування системи місцевого самоврядування створює передумови формування іміджу органів місцевого самоврядування. Це система повинна відповідати сучасним вимогам та міжнародним стандартам. Таким чином, існує гостра необхідність наукового пошуку нових відносин між місцевим самоврядуванням і територіальними громадами, зокрема, на основі створення привабливого іміджу влади. Сьогодні – у сучасному цивілізованому, демократичному світі – державна служба є одним із ключових механізмів державного управління: на державну службу та її представників покладено відповідальність за ефективну реалізацію заходів державної політики, виконання своїх функцій і обов’язків перед нацією. Імідж як мірило якості та ефективності процесу діяльності державного службовця, оскільки він відображає суб’єктивний образ представника державного службовця, який формується у свідомості громадськості складає враження про себе та свою професійну діяльність. По суті, загальний імідж державної служби формується на основі особистого іміджу, який вона представляє. Адже державні службовці фактично представляють державу у відносинах з народом і є справжніми представниками державної влади. Як особливе явище, імідж репрезентує сприйняття громадськістю представників публічної служби та повною мірою відображає визнання суспільством національної політики та методів її реалізації. По суті, державний службовець є уособленням держави, тому від рівня його професіоналізму, відповідальності, чесності та порядності у свідомості людей загалом формується образ усієї країни. Крім того, його цифрові компетенції сьогодні відіграють важливу роль у критеріях оцінки діяльності державних службовців, до яких належать інформаційна грамотність, вміння користуватися цифровими медіа, уміння працювати та спілкуватися за допомогою інформації та технологій тощо, адже ми живемо та працюємо в інформаційному суспільстві та умовах цифровізації. В епоху трансформації ефективна цифровізація процесів державного управління демонструє потенціал і здатність країни розвиватися. Тому імідж державного службовця є тим критерієм, який може допомогти визначити рівень довіри суспільства до органів державної влади, оцінити результативність їх роботи, а відтак ефективність та результативність функціонування держави в цілому. Імідж державного службовця має великий вплив на управління соціальними процесами та реакцією, а також має великий вплив на реалізацію національного процесу цифровізації, зокрема він може консолідувати населення, прискорити впровадження національних планів чи програм, або, навпаки, гальмувати їх реалізацію, розділяючи суспільство на різні групи. Тобто формування позитивного іміджу державних службовців сприятиме швидшому розвитку країни, а також сприятиме реалізації національних рішень та реформам. Тому дослідження процесу формування іміджу українських державних службовців сприяє розробці, формуванню та практичному застосуванню якісно нових концепцій комунікаційного менеджменту та іміджу органів державної влади, спрямованих на підвищення суспільної довіри та створення для функціонування партнерства. між державним і суспільним станом. Тому актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю вивчення та аналізу поточної ситуації іміджу державних службовців в Україні, вивчення досвіду та практик європейських країн щодо формування позитивного іміджу державних службовців в умовах інформаційного суспільства. Мета дослідження – визначити механізм формування та чинники, що впливають на імідж органів публічної влади як незалежних інституцій, та надати практичні пропозиції та рекомендації щодо формування позитивного іміджу державних службовців. Завдання дослідження:  Дослідити організаційне забезпечення формування іміджу Міністерства розвитку громад та територій України;  проаналізувати ресурсне забезпечення Міністерства розвитку громад та територій України;  Проаналізувати імідж та репутацію державних службовців Міністерства розвитку громад та територій України;  Дослідити проблеми та перспективи розвитку іміджу органу публічної влади;  Запропонувати рекомендації та заходи щодо вдосконалення формування іміджу державних служб. Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади, що розкривають сутність та зміст механізму фрмування іміджу та факторів, що впливають на покращення іміджу органів державної влади. Об’єктом дослідження є процес формування іміджу органу публічної влади в Україні (за матеріалами Міністерства розвитку громад та територій України, м. Київ) Методи дослідження. При реалізації завдань дослідження використовувалися як загальнонаукові методи, так і спеціальні методи: теоретичного узагальнення, аналізу, синтезу та порівняння, порівняльний аналіз та екстраполяція, систематизація Практична цінність – Дані, котрі були одержані та рекомендації, що були надані в процесі дослідження можуть бути використані органами державної влади для покращення власного іміджу, а також іміджу свої працівників. Також, отримані результати можуть бути використані студентами для отримання теоретичних та практичних знань з даної тематики. Апробація дослідження. Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та спику використаних джерел, що нараховують 37 пунктів. Графічний матеріал: рисунки – 5, таблиці – 4. Обсяг основної частини роботи становить 30 сторінок.