0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування культури ведення діалогу на державній службі: кому і навіщо потрібно (ID:444029)

Тип роботи: інше
Сторінок: 5 основного тексту
Рік виконання: 2021
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ 2. Основна частина. 3. Висновки. 4. Список вивченої літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Таким чином, культуру ведення діалогу державного службовця формує потреба професійного росту та можливість набуття компетентностей. Ведення державним службовцем діалогу засвідчує його готовність до гнучкої і тактовної співпраці з іншими, до рефлексивної діяльності та здатності свої набуті професійні компетентності на практиці. З іншого боку діалог важливий для кожного громадянина як канал зв'язку і можливість донести свою думку і позицію. А. Ященко, виконавчий директор Офісу реформ зазначив: "Діалог - це частина ефективного стратегічного планування та управління змінами..."